Ja, ik ben ook wel benieuwd wat nu vriendelijker is qua neusriemen.
Ik merk wel dat met een neusriem het bit rustiger in het mond ligt en ze daardoor ook het bit fijner aan neemt. Als ik zonder ga rijden, is het rommeliger. En dat terwijl ik de neusriem niet strak heb.
Ik wil graag een Micklem, omdat ik wel het idee heb dat dat fijner is, al weet ik niet of je die wel strak moet hebben? I
Ik longeer al een tijdje op de volgende manier. Meestal nog met bodywraps, maar ook bloot. Op een kaptoom. Zelf heb ik momenteel even niet de juiste 'vipe' en Wiet is nogal gevoelig waardoor ze bij mij alleen maar ontploft, over de schouders valt daardoor en nog drukker wordt. 1 grote bom aan de longe

Ze loopt lekker, maar zoals je ziet houdt ze het nooit lang vol, en gaat ze ook niet heel diep. De stukjes worden vaker en ietsjes langer, maar ik zie haar niet snel zo mooi lopen als andere filmpjes die ik hier heb gezien. Daarvoor heeft ze teveel drukte in haar hoofd, ze ziet, hoort alles.
Hulpteugels durf ik er niet aan te hangen, daar gaat ze teveel op tegenwerken.
Ben wel blij dat ik nu weer 2x in de week het longeren mag oppakken sinds een paar weekjes. We hebben ruim 9 maanden niet mogen longeren vanwege blessure.