Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:_iDj_ schreef:Babootje, je laatste link werkt volgens mij niet. De eerste vind ik een beetje onduidelijkZal mede door mijn laptop zijn, die filmpjes soms wat haperend afspeelt. Wel leuk zoals die man (van Rijs begrijp ik?) de lichtrijbeweging uitbeeld met zijn handen!
En zo?
https://www.youtube.com/edit?video_id=d ... ivacy&ns=1
LoveUggs schreef:Dit is denk ik al een jaar of 2,5 geleden (toen ik hem nog niet deed) bij zijn eigenaresse:
[ Afbeelding ]
Dus daar komen we vandaan..
Babootje schreef:LoveUggs schreef:Dit is denk ik al een jaar of 2,5 geleden (toen ik hem nog niet deed) bij zijn eigenaresse:
[ Afbeelding ]
ik zie een ontspannen paard; mag je best trots op zijn. met al zn problemen nog zo'n mooie vooruitgang!
Babootje schreef:
Sjolvir schreef:Ik kan hem niet zien in ieder geval.
Babootje schreef:LoveUggs schreef:Dit is denk ik al een jaar of 2,5 geleden (toen ik hem nog niet deed) bij zijn eigenaresse:
[ Afbeelding ]
ik zie een ontspannen paard; mag je best trots op zijn. met al zn problemen nog zo'n mooie vooruitgang!
LoveUggs schreef:Dankje!
Bedoel je de foto in je quote of mijn foto's?
Babootje schreef:Babootje schreef:Sjolvir schreef:Ik kan hem niet zien in ieder geval.
nu zou ie het echt moeten doen; zie het zelf natuurlijk wel
Was trouwen 185 pt die proef. De andere was iets minder 180. zitten nog aardig wat slordigheidsfoutjes in (zoals 2 veeel te kleine voltes 10 m)
Babootje schreef:grrrrrr zo??
http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=dPKr60n5yBw
overigens vind ik het wel mooi om te zien, dat ie na halthouden bij start proef ook echt achter begint; da's nog niet zo makkelijk hoor
_iDj_ schreef:SheeNegro: gefeliciteerd met je punten! Is in België puntentelling/-aantal hetzelfde als in Nederland of heb je in Nederland wedstrijd gereden? Die kegeltjes waar je het eerder over had, is dat een wedstrijdelement?
Die bok is leuk toch, sluit ze zich tenminste niet helemaal af
LoveUggs schreef:Snackie, bedankt!iemand nog tips wbt schakelen tijdens longeren?