bethje31 schreef:"Ga maar eens kijken naar vrouwen met een hele flinke boezem en een niet al te goede bh, dan komt er nog aardig wat massa achter de beweging aan hoor.
Heel eerlijk, men verwacht prestaties van het paard, maar men is te beroerd om zichzelf aan te pakken en daar mag wel eens iets aan gebeuren"
Ik ben het helemaal met je eens dat gewicht uitmaakt voor een paard maar een gemiddelde zeer grote boezem weegt niet meer dan 2 kilo, waarschijnlijk minder, denk echt dat een paard dat niet merkt. Deze dames zullen heus wel de nodige maatregelen nemen dmv van ondergoed omdat het anders niet te doen is voor de ruiter zelf. Maar wat wordt dit een rare discussie eigenlijk! Nogmaals gewicht van de ruiter maakt echt wel uit maar gaan we het nu echt over de invloed van cup-maten hebben op het paard? Vele dames, hebben een grote boezem omdat ze zo zijn gemaakt, niet omdat ze te dik zijn, maar uit bovenstaande begrijp ik dat alle dames boven de D een borstverkleining moeten overwegen? Of gaan we bij de ingang van de manege bekijken wat voor ondergoed iemand aan heeft8)7 . Overigens gaat die massa voor de beweging uit in plaats van erachteraan...aangezien ze bij de meeste vrouwen nog altijd van voren zitten......
Joh, soms halen ze wel 1.5 kilo per borst weg! Ik heb ook E trouwens.
Maar boezems die er toe doen opeen paard zijn meestal ook bevestigd aan iemand die overal wat meer heeft zitten en ja, dan doet het er toe.