Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simpelman schreef:Vindt dit alweer laag bij de grond steken uitdelen op de man (vrouw) , en niet professioneel.Alle filmpjes van Klimke zijn door de censuur gehaald.
Alles dat er getoond wordt is gekozen.
Peetstap schreef:Simpelman schreef:Vindt dit alweer laag bij de grond steken uitdelen op de man (vrouw) , en niet professioneel.Alle filmpjes van Klimke zijn door de censuur gehaald.
Alles dat er getoond wordt is gekozen.
Er staat heel veel fam. Klimke materiaal online wat een volledig gereden parcours of cross laat zien of volledig deel training.
Natuurlijk hebben zij top paarden onder hun bips, maar er komen ook bij hun zat leerzame dingen langs die nog lang niet perfect zijn.
Zij hebben echter totaal geen enkele moeite om zichzelf te laten zien in wat ze doen als familie waarvoor mijn waardering.![]()
Je zult zelf nooit censuur toe hoeven te passen; want beeldmateriaal is er totaal niet blijkbaar.
Picasso schreef:Nee je wordt er gelukkig van als mensen het op JOUW manier doen.... heeft alles met ego te maken imo. Maar je hebt gelijk: ik trek me wel terug hier, ik vind het inderdaad niet allemaal even prettig meer.
Simpelman schreef:Dan gebruik je hopenlijk een volgende keer een betere woordkeuze:Er stond in dit geval dat alle trainingsfilmpjes van de Klimke's laten zien hoe zij hun paarden trainen, dat dit zonder twijfel bewust gekozen beelden zijn, dat zij daar geen bla bla bla omheen hangen.
Simpelman schreef:Picasso schreef:Nee je wordt er gelukkig van als mensen het op JOUW manier doen.... heeft alles met ego te maken imo. Maar je hebt gelijk: ik trek me wel terug hier, ik vind het inderdaad niet allemaal even prettig meer.
Nou, nog één klein toevoeginkje en dan is het gekibbel wat mij betreft wel weer genoeg.
Het maakt me niet speciaal gelukkig als mensen het op MIJN manier doen maar het maakt me gelukkig als ze het niet op de foute manier proberen te doen want die maakt uiteindelijk ongelukkig en ik kan daar van mee spreken na bijna 50 jaar paardjes.
Peetstap schreef:, zie deze post een tijdje geleden geplaatst en dan het onderste filmpje, daar gaat het over en betreft Simpelman met zijn Fries (als ik het goed begrepen heb):Heb wat gemist zeker ? / arabo-fries ohz ?
Simpelman schreef:@DarkoFoitzik,
Damian gaf al aan dat je je gogue gemakkelijk kunt aanpassen tot Chambon
Heel streng afgesteld
[ Afbeelding ]
Heel licht afgesteld
[ Afbeelding ]
Het doel is slechts het je paard belemmeren in een vastgezette houding te gaan draven, zoals hier onder:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Probeer op onderstaande uit te komen, met nét iets meer activiteit, de Chambon staat hier op maximaal.
[ Video ]