Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:murphy102 schreef:Waarom? Ik hoef Professor niet zo nodig na te trekken. Buiten het feit dat het pure logica is wat hij hier vertelt, is het ook zo herkenbaar en legt Professor vaak weer iets uit waarover ik dan nadenk en denk "Verhip, zo werkt dat inderdaad...".
Die logica en onderbouwing zie ik bij jou niet, Nombrado.
het feit dat het logisch is voor je, komt omdat het quotes zijn van boeken en die herken je
Electra63 schreef:Dit topic is weer interessant voor de meelezers.![]()
Soms zou ik willen dat jullie anoniem konden discussiëren. Nu is het elkaar aftroeven en elkaar afkatten.
Je merkt als (onafhankelijk) meelezer direkt de "twee" kampen en ik heb het idee, dat dit niet gebaseerd is op dit topic, maar op discussies in het verleden.
Jammer, want verder is het vaak een interessant topic.
Electra63 schreef:Dit topic is weer interessant voor de meelezers.![]()
Soms zou ik willen dat jullie anoniem konden discussiëren. Nu is het elkaar aftroeven en elkaar afkatten.
Je merkt als (onafhankelijk) meelezer direkt de "twee" kampen en ik heb het idee, dat dit niet gebaseerd is op dit topic, maar op discussies in het verleden.
Jammer, want verder is het vaak een interessant topic.
Zooist schreef:cherie78 schreef:Het probleem hier is, dat niemand hier (buiten Nombrado en Paardentango) luisteren en kijken naar het paard ZELF
Daar schuilt nl een heel groot probleem.
Ahum? Waarop baseer je deze aanname?
Citaat:Waarom AR als we met KR alle mogelijkheden hebben en daar alle oplossingen in kunnen vinden?
Waarom Modern Rijden als we het spektakel kunnen omzetten in Rijkunst waar je echt kippenvel van krijgt vanwege de gratie, de harmonie tussen paard en ruiter die zich uit in lichtheid en ongedwongenheid?