Nadya schreef:daniella74 schreef:Wie zegt dat ik ergens niet voor open sta en wie zegt jou hoe ik paarden benader? Ik heb een beetje een probleem met de toon waarop jij dingen stelt. Of een ander er geen moer van weet en jij de enige bent die er verstand van heeft. Je stelt nu dat ik paarden stelselmatig sla en er verkeerd mee opga en jij als enige het goed doet. Er is met jou dus geen discussie te voeren want jij staat zelf nergens voor open, alleen voor jouw eigen standpunt.
Dat is dan jouw eigen interpretatie, Daniella74, want ik zeg nergens dat jij er geen moer van weet. Ik sta juist heel erg open voor het wezen paard. Juist van hen kunnen wij als mens een hele hoop leren, ook over onszelf.
Jij stelt toch echt dat ik niet open sta en verkeerd met paarden omga omdat ik wellicht sommige dingen iets anders doe dan dat jij dat doet. Ik krijg nogal eens te maken met paarden die van andere mensen bepaalde gewoontes hebben mogen ontwikkelen en dan is het soms gewoon nodig om een heel duidelijk orde op zaken te stellen voor ieders veligheid.
!!!).
. Ik red me gelukkig aardig met mijn lichaamstaal en leadrope tot nu toe. En mijn paard vind het schitterend om weer wat nieuws te leren, dat scheelt ook.
), niet elk paard is fair en oprecht. En ook niet allen zijn zo gemaakt of geworden.