Maar reken maar dat een paard van mij een opdonder krijgt als hij wil bijten of slaan e.d....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:ik durf, maar wel op een terechte manier, als mijn paard een bok geeft sla ik hem niet.. want hij bokt nooit alleen als die iets leuk vind (bijv. springen)
Adil18 schreef:Nathaliia schreef:ik durf, maar wel op een terechte manier, als mijn paard een bok geeft sla ik hem niet.. want hij bokt nooit alleen als die iets leuk vind (bijv. springen)
Hoe weet je dan dat hij dat leuk vind? Bokken tijdens het springen (vooral na de landing) kan ook een uiting van pijn zijn...
pharagirlke schreef:Die van mij krijgt nog geregeld een mep tegen haar oren(ja dat mag je letterlijk opvatten) als ze écht de **** aan het uithangen is geef ik haar gewoon een mep tegen haar oren en dan luisterd ze op slag
(bovendien doet het volgens mij niet eens zoveel pijn gezien die dingen rustig mee flappen..Zou het sterk vinden als ze daar veel van voelde) Oh en voor jullie gaan schreeuwen; voor ik dat doe heb ik mezelf en mensen die het vanaf de grond zie al tig keer gevraagd of zij iets zien wat ik fout doe
Maar ik durf ze idd nog wel aan te pakken, maakt niet uit waar ik ben of dat nu op wedstrijd tussen het volk enz is of thuis waar niemand het ziet...Paard stout, ik stouter. Maar ik ben ook zo'n type dat haar paard de hemel in prijst en voor een proef die gewoon goed gegaan is jankent van geluk om haar hals kan hangen! Maakt me niet uit wie kijkt..Peerd kan maar weten dat ik het goed vond
m_ajingo schreef:Gewoon slaan als de pony vervelend is. Penny's zijn jaloerse mensen daar moet je je niks vaan aantrekken. Natural mensen die doen hun eigen ding ik vind dat net zo als western en engels twee verschillende stijlen.
saskiakefie schreef:haha, al een keer geprobeert maar daar trekt ie zich niks van aan
Adil18 schreef:Bijtende veulens moet je terug bijten!! Werkt zeeeeer goed(nu niet meteen denken dat ik veulens een oor af bijt als ze bijten
)
upanddown schreef:Ja, klopt, dat werkt echt!We hebben ooit een hele brutale Welshhengst gehad waarbij het echt zin had om hem een keer terug te bijten. Heel belachelijk, maar het had wel succes haha.
Even ontopic; als mijn paarden/pony's iets doen wat niet door de beugel kan, krijgen ze een tik. Ligt er wel aan bij welk paard en wat ze doen. Mijn merrie doet niks op dreigen uit, die moet je echt een tik op de hals/schouder geven wanneer ze iets uithaalt. Mijn ruin hoef je alleen maar je vinger op te steken of 'EH' te zeggen en dan weet hij heel goed dat hij op moet passen.