zelfs de beste vallen wel eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb vorig jaar is nen serieuzen slag tegen de grond gedaan (en in 2009 ook) en heb er 2 gevolgen aan over gehouden:
maar ben er zo al een hele tijd blijven opzitten dus (al wel bijna-vlieglessen genomen) zelfs zonder zadel weet ik mij er nog op te houden
SarahSammie schreef:Ja idd, van vallen leer je. Al zijn de vallen van een ervaren ruiter wel anders dan van de beginner ( tenminste, vaak, kan ook de zelfde oorzaak hebben natuurlijk! ) want beginners kunnen er ook gewoon van draf afglijden. Maar ook daar leer je gewoon weer van.Je leert de pony ook veel beter kennen!

Je zit op een levend wezen inderdaad, heb niet heeel veel toe te voegen, maar mijn conclusie, nee, je bent geen slechte ruiter, tenzij je het zelf uitlokt ofzo
Als het daarna goed gaat heb ik ook net iets meer vertrouwen in mezelf (omdat na het vallen iets wel weer goe gaat). Ik ben wel altijd een beetje huiverig als ik er weer op stap maar daarna heb ik toch echt wel iets overwonnen!