horseyfries schreef:Waar zijn nu toch die mensen die schermden met de wedstrijdresultaten van de Arabo's in de Subtop? Ineens allemaal verdwenen??
Het spijt me. Sommige mensen hebben wel school/werk/stage en zijn dus niet 24 uur per dag online.
Ik heb trouwens nergens gezegd dat de arabofries een geweldig sportpaard is. En als dat wel zo is dan moeten jullie dat even quoten ofzo. Ik begon in dit topic omdat er werd gezegd dat een arabier op een fries een soort van arabier met sokken zou moeten worden. Toen heb ik uitgelegd dat een arabofries op een fries pas een echte arabofries is (volgens die stamboekregels enzo) en dat het dus nooit een arabier op sokken kan worden. Ik plaatste die foto van Valko omdat ik wilde laten zien dat hij echt wel meer op een fries lijkt dan op een arabier. Dat jullie hem volledig de grond in boren moeten jullie zelf weten, hij is nu een poosje onder het zadel en hij doet het supergoed dus ik ben erg blij met hem. Of hij ooit geschikt zal zijn voor de dressuur, dat weet ik niet en daar heb ik ook geen verstand van want ik heb zelf nog nooit iets bereikt in de dressuur. De eigenaar heeft ze puur gefokt voor het mennen aangezien hij met al zijn friezen spannen altijd op de NK net 2e of 3e wordt. Hij hoopt dat de arabofriezen net een beetje extra gaan geven. Of dat zo is dat beweer ik niet, dat is afwachten want ze zijn nu nog veels te jong.
Wat ik wel grappig vind is dat jullie Valko's nek te dun vinden. Maar dat er vervolgens een foto van een hengst (Jerke ofzo?) wordt geplaatst die jullie wel mooi vinden die een supermislukt iel nekje heeft. Valko zijn nek is echt wel breder dan van die fries dus dat vond ik wel erg grappig.