Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simpelman schreef:JudArthos schreef:Als iemand die er ook ooit geld mee hoopt te verdienen; als je het nou verkoopt als iets voor "de gemiddelde moderne dressuur tut" maar de daadwerkelijke informatie voor hun erg zweverig is, krijg je dan niet juist negativiteit of vallen de oordelen daar in toch mee?
Of valt dat toch weer onder het stukje 'je informatie slim verkopen'?
Je moet niet slim willen zijn.
Je moet de klant verkopen wat hij kopen wil.
Praktisch betekent dat dat je niet alles aan de hele wereld moet willen verkopen.
Er zijn mensen die jouw product verafschuwen, ze willen het niet kopen, dat is hun goed recht.
Er zijn mensen die jouw product niet kunnen kopen omdat ze het niet kunnen betalen, jammer voor ze.
Eerst kijken wat héb ik te koop, de productanalyse.
Dan kijken wélke klanten daar in geinteresseerd zouden kunnen zijn.
Binnen dip topic blijvend waarschijnlijk niet de dressuurmiep/krulrijder maar eerder mensen die iets anders aan het zoeken zijn dan dat.
Mensen die het zoeken in harmonie, omgang, betrouwbaarheid, enz..
De klantanalyse.
Dan je communicatie ontwerpen, de juiste foto's, teksten en lettertypes opzoeken en maken.
Je hoeft het hélemaal niet te hebben over punten en succes, intégendeel hier zet je je tegen af.
Je draagt aan wat je doelgroep wil zien, eerlijk en oprecht.
Picasso schreef:Snap je Sizzle, en geloof de wijsheid van sommige mensen ook wel; vind het alleen fijn om te zien dat iemand het ook daadwerkelijk kán!
Lante schreef:Picasso schreef:Snap je Sizzle, en geloof de wijsheid van sommige mensen ook wel; vind het alleen fijn om te zien dat iemand het ook daadwerkelijk kán!
Vind ik minder belangrijk. Als ik het dankzij hem/haar maar kan. Ik zet de instructeur toch niet op mijn paard. Ik vind recensies van leerlingen en foto's en filmpjes van leerlingen het belangrijkst.
VWestra schreef:Met het rijden ben ik al wel blij dat ik hem niet vastpak en in een houding zet met druk(teugels en been/spoor).