Loopt mijn pony zo goed aan de teugel ????
Deze foto is van 4 jaar geleden ofz maar wou het fff weten. Ze staat alleen wel op rust. Als het niet goed is zou ik gaarg een paar tips willen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
am304912 schreef:
Loopt mijn pony zo goed aan de teugel ????
Deze foto is van 4 jaar geleden ofz maar wou het fff weten. Ze staat alleen wel op rust. Als het niet goed is zou ik gaarg een paar tips willen
Gipsylover schreef:Er word veel gesproken over een dan wel actieve of onactie achterhand, hoe kunnen jullie dit goed zien via een foto? En ook in het echt, of via een flimpje, waar let je dan op?
Wat zijn kenmerken van een actieve achterhand, dan wel van een onactieve achterhand?
Daarnaast las ik ook wat opmerkingen over het exterieur, wat zijn voordelige kenmerken, en nadelige kenmerken bij een dressuurpaard. Waar moet je op letten?
Gipsylover schreef:Er Wat zijn kenmerken van een actieve achterhand, dan wel van een onactieve achterhand?
word veel gesproken over een dan wel actieve of onactie achterhand, hoe kunnen jullie dit goed zien via een foto? En ook in het echt, of via een flimpje, waar let je dan op?
Daarnaast las ik ook wat opmerkingen over het exterieur, wat zijn voordelige kenmerken, en nadelige kenmerken bij een dressuurpaard. Waar moet je op letten?
themuisje schreef:Ben héél benieuwd wat jullie van deze foto vinden. Vindt het zelf een fijn beeld, maar roch mis ik iets. Kan alleen de vinger er niet goed op leggen