Electra63 schreef:Ik kan het filmpje nu niet zien, ik heb wel de foto's gezien. (ik ben niet thuis)
Maar als het meisje van die waanzinnige punten heeft gehaald: 209 en 195, zal het paard wel klaar geweest zijn. Als ze net rond de 180 pnt heeft, kan je er nog over discussiëren, maar met zulke punten niet, dan heeft ze gewoon een super goede proef gereden.
en daar ben ik het nou weer s niet mee eens, de jury geeft 200 punten dus moet het een goede proef zijn?! nee electra, ik vind dus vaak genoeg dat mensen met punten thuis komen die ze absozekerweten niet verdiend hadden...of de punten niet krijgen die ze wel hadden moeten hebben. ik ga er niet vanuit [ hoe erg dat ook klinkt ]dat iemand een goede proef heeft neergezet als ie met dik winst thuis komt.
ik zie vaak genoeg dat mensne een mooi plaatje rijden voor t oog en daar trappen best wel wat jury's in, terwijl er rijtechnisch nog een heleboel aan schort,niet los in de nek \kaak. onvoldoende activiteit achter rug weggedrukt, maar toch dik scoren- en dan krijg je de insteek 'ik heb winst ,dus ik heb goed gereden ;laten zo dus " [en ik dacht eigenlijk dat het topic hierover zou gaan.....]
en ik word een beetje moedeloos dat mensen die geen wedstrijden starten of never nooit hoger dan l hebben gestart niet kunnen oordelen hoe en wt goed is ,mijn man heeft never nooit op een paard gezeten ,maar staat al jaren naast de ringen als ik op wedstrijd,les of clinics ben en die ziet duvelsgoed waar het goed gaat en waar t fout gaat.