Wat vind je van Gert van den Hof?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je van Gert van der Hof?

Helemaal geweldig!
93 (21%)
In sommige gevallen een prima oplossing
232 (53%)
Slecht (en ouderwets)
112 (25%)

Totaal aantal stemmen: 437

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 21:55

sanne83 schreef:
Grappig dat de meeste mensen wel liever een (wetenschappelijk) opgeleide dierenarts erbij halen, dan de buurvrouw die heel veel "ervaring" heeft ;)

Ja ik geef nou eenmaal graag geld uit!!!
|(

En sorry Sanne, ik dacht echt even dat je boos was!
Laatst bijgewerkt door Tendance op 11-05-11 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 22:04

@ sporter: Ik heb 6 weken vakantie dus tijd genoeg om jou slim te maken!! HAHAHAHA

Ik blijf erbij, dat ik Gert een sympatieke fijne vent vind!

Maar niet te snel gaan hoor!!! Dit is de eerste keer dat ik een hele pagina heb moeten bijlezen!!!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 22:21

Dat valt toch wel mee, 1 pagina? Ik heb wel eens 10 of meer pagina's moeten bijlezen.
Ach, ik ben jaloers, 6 weken vakantie (ik weet niet of het genoeg is om Sporter slim te maken). :D

Als mijn paard iets mankeert/ziek is, dan komt de DA, dat buurvrouwen-gedoe is volgens mij meer iets van de naturals. Voor zijn hoeven komt ook gewoon een gediplomeerde smid.
Zadelmak maken, daar ben ik nu te oud (en krakkemikkig) voor, daar zou ik iemand voor inhuren en als daar problemen mee waren, dan ging hij naar Gert.
Ik laat thuis ook de schilder e.d. komen voor het verfwerk/onderhoud, daar heeft hij voor geleerd en/of meer verstand van dan ik.

Tendance

Re: Wat vind je van Gert van den Hof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 22:57

En je draagt gelijk weer bij aan het bestrijden van de economische crisis!!!

Was ook niet slim als ik de buurvrouw gevraagd had bij mijn merrie laatst... Dan had ik zeker allemaal adviezen gehad voor bloedarmoede, terwijl mijn arme merrie hartritmestoornissen had....

Ik ga inderdaad ook liever naar degene, die er een studie van gemaakt heeft en dan weet ik wel, dat me dat meer kost, maar als ik zelf iets aan mijn knie heb ga ik ook naar een dokter...
Alhoewel ik zelf langer doorloop, dan dat ik mijn paarden door laat lopen!

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 06:59

Tendance schreef:
En je draagt gelijk weer bij aan het bestrijden van de economische crisis!!!

Was ook niet slim als ik de buurvrouw gevraagd had bij mijn merrie laatst... Dan had ik zeker allemaal adviezen gehad voor bloedarmoede, terwijl mijn arme merrie hartritmestoornissen had....

Ik ga inderdaad ook liever naar degene, die er een studie van gemaakt heeft en dan weet ik wel, dat me dat meer kost, maar als ik zelf iets aan mijn knie heb ga ik ook naar een dokter...
Alhoewel ik zelf langer doorloop, dan dat ik mijn paarden door laat lopen!

Woont je huisarts naast je tendance?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 09:27

Huh???? Wat wil je hiermee zeggen???
Begrijp het niet helemaal, of eigenlijk helemaal niet!

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:05

Tendance schreef:
@ sporter: Ik heb 6 weken vakantie dus tijd genoeg om jou slim te maken!! HAHAHAHA

Ik blijf erbij, dat ik Gert een sympatieke fijne vent vind!

Maar niet te snel gaan hoor!!! Dit is de eerste keer dat ik een hele pagina heb moeten bijlezen!!!

Ik niet helaas :D

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:18

gewoonmarie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:42

ik heb gestemd, in sommige gevallen een prima oplossing.

ik ben van mening dat zijn manier van zadelmak maken en dan helemaal voor publiek niet de beste en mooiste manier voor het paard is. ik hou meer van rustig aan opbouwen, heb al verschillende paarden zadelmak gemaakt. ik ga niet overal direkt op zitten, maar zodra ze echt relaxed zijn ga ik er wel op en niet eindeloos longeren.

ik heb 1x een paard gekregen om bij te rijden die gert een tijdje op stal heeft gehad om zadelmak te maken, de eigenaar had het eerst zelf geprobeerd, maar na 3x achterelkaar in het zand gelegen te hebben moest het beestje naar gert, prima. toe het dier terug was op stal moest ik het maar proberen.... en wat denk je|?? kuikenmak! maar..... aangezien in natuurlijk anders rij als gert en iets minder overwicht... het bokken sloop er snel weer is en kon met geen mogelijkheid door iemand van ons op stal gereden worden....

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:11

gewoonmarie1 schreef:
ik heb gestemd, in sommige gevallen een prima oplossing.

ik ben van mening dat zijn manier van zadelmak maken en dan helemaal voor publiek niet de beste en mooiste manier voor het paard is. ik hou meer van rustig aan opbouwen, heb al verschillende paarden zadelmak gemaakt. ik ga niet overal direkt op zitten, maar zodra ze echt relaxed zijn ga ik er wel op en niet eindeloos longeren.

ik heb 1x een paard gekregen om bij te rijden die gert een tijdje op stal heeft gehad om zadelmak te maken, de eigenaar had het eerst zelf geprobeerd, maar na 3x achterelkaar in het zand gelegen te hebben moest het beestje naar gert, prima. toe het dier terug was op stal moest ik het maar proberen.... en wat denk je|?? kuikenmak! maar..... aangezien in natuurlijk anders rij als gert en iets minder overwicht... het bokken sloop er snel weer is en kon met geen mogelijkheid door iemand van ons op stal gereden worden....

Maar heeft dat dan met Gert te maken? Of had dit paard, met waarschijnlijk dus een behoorlijk karakter, na Gert wat strenger/duidelijker aangepakt moeten worden?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:41

ik denk dat ze bedoeld dat hunzelf hem niet aankinden en dat gert hem heel mak had teruggeven dus goede ervaring lijkt me

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:50

Oke, dan begreep ik het goed!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:51

waar is TS eigenlijk gebleven :')
(niet dat ik zo vaak reageer ik lees meer wat mee )

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:01

TS is toch Topic Starter? Ben niet zo heel veel op bokt geweest de laatste jaren...
Ik heb geen idee..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:02

ja topic starter ja :))

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:19

Misschien is topic startster wel Gert van het hof zelf , en heeft hij nu middels bokt een marktonderzoekt gedaan ..... :+ vind het altijd wel een aparte gedachte dat iemand over 1 persoon een topic start , met naam en toenaam , en dat diegene zelf dan dit topic ook leest , en misschien ookwel verhalen kan herleiden naar de paarden met hun eigenaren.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:22

haha nee ik denk ik het niet :P
maar zou zo maar kunnen
(wel zielig eigenlijk om een topic over jezelf te moeten openen :') )

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:51

ceesje schreef:
Misschien is topic startster wel Gert van het hof zelf , en heeft hij nu middels bokt een marktonderzoekt gedaan ..... :+ vind het altijd wel een aparte gedachte dat iemand over 1 persoon een topic start , met naam en toenaam , en dat diegene zelf dan dit topic ook leest , en misschien ookwel verhalen kan herleiden naar de paarden met hun eigenaren.

Dit geloof je toch zelf niet?
Ik denk niet dat Gert een Bokker is en ik denk dat hij ook niet meeleest op Bokt, dus laat staan dat hij een topic over zich zelf opent :=

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:09

haha ik ga het hem vragen als ik hem zie

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:12

pietsie schreef:
haha ik ga het hem vragen als ik hem zie

Doe hem de groeten van de penny's en naturals van Bokt :D

karel162

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 01:11

die man is geweldig

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:58

Electra63 schreef:
ceesje schreef:

Ik denk niet dat Gert een Bokker is en ik denk dat hij ook niet meeleest op Bokt, dus laat staan dat hij een topic over zich zelf opent :=

Nee natuurlijk niet.....hij zit alleen op bokkers , en verdient veel waardering

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:01

ceesje schreef:

TS wenste later Gert hersenletsel toe ('moest ie maar een cap dragen') en nog meer vreselijke dingen ('verdient ie') dus lijkt me sterk dat dit het geval is :)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:16

Hahaha inderdaad, of dit is een masker om het tegendeel te verbloemen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:36

Electra63 schreef:
ceesje schreef:

tuurlijk wel met een biertje achter de computer helemaal in een deuk om dit hele topic :')