gewoonmarie1 schreef:ik heb gestemd, in sommige gevallen een prima oplossing.
ik ben van mening dat zijn manier van zadelmak maken en dan helemaal voor publiek niet de beste en mooiste manier voor het paard is. ik hou meer van rustig aan opbouwen, heb al verschillende paarden zadelmak gemaakt. ik ga niet overal direkt op zitten, maar zodra ze echt relaxed zijn ga ik er wel op en niet eindeloos longeren.
ik heb 1x een paard gekregen om bij te rijden die gert een tijdje op stal heeft gehad om zadelmak te maken, de eigenaar had het eerst zelf geprobeerd, maar na 3x achterelkaar in het zand gelegen te hebben moest het beestje naar gert, prima. toe het dier terug was op stal moest ik het maar proberen.... en wat denk je|?? kuikenmak! maar..... aangezien in natuurlijk anders rij als gert en iets minder overwicht... het bokken sloop er snel weer is en kon met geen mogelijkheid door iemand van ons op stal gereden worden....
Maar heeft dat dan met Gert te maken? Of had dit paard, met waarschijnlijk dus een behoorlijk karakter, na Gert wat strenger/duidelijker aangepakt moeten worden?