Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben zelf ook vaak genoeg gevallen van een pony en paard, vooral in het begin toen ik leerde rijden, en soms ook nog wel eens..In ameland wat jaren terug nog een harde smack gemaakt op het strand, paardje had er zin in en had er even niet op gerekent.. bam in het zand en paardje rende per ongeluk op de terugweg naar de rest over mijn buik...hoef in je buik ook erg lekker haha... Paarden kunnen ook schrikken en als je er dan op zit kan er van alles gebeuren hoe ervaren je ook bent...Ik durf te wedden dat ook mensen met wel TIG jaren ervaring er wel eens af vallen
Huilend naar huis gegaan met het idee dat ik nu 4 keer moest trakteren.Colway schreef:Heb ooit eens op een manege gereden toen ik een jaar of 8 was. Daar was de regel "bij 3 keer in een les vallen moet je trakteren" Ik viel die les 12 keerHuilend naar huis gegaan met het idee dat ik nu 4 keer moest trakteren.
Maar OT vallen hoort erbij, het heeft wel met je stabiliteit op het paard te maken, dus het vallen zou wel minder moeten worden met de jaren. Maar een paard blijft je altijd verrassen dus valvrij ben je denk ik nooit
! Maar ik had wel de tijd van mijn leven & ik heb leren omgaan met dat soort beesten
.