Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lante schreef:Volgens mij sluit dit goed aan (anders hoor ik het graag), dus voor de noorderlingen:
Lessen van Atletische Rijkunst
De Atletische rijkunst is een trainingsmethode die de nadruk legt op het ontwikkelen van correct ruggebruik met daarbij het versterken van de buikspieren. De Atletische Rijkunst staat erom bekend zeer effectief te werken bij paarden met diverse mentale, fysieke en of rijtechnische problemen. Uiteraard zijn de lessen ook geschikt voor iedereen die open en eerlijk wil gaan rijden en mennen met zijn/haar paard.
Meer info op: http://www.atletischerijkunst.nl
Geef bij opgave aan waar je aan zou willen werken, zie ook de verschillende mogelijkheden in de foto. Zodat we daar bij de lesindeling rekening mee kunnen houden.
‣ Iedere lesdag begint met gezamenlijke theorieles, tijden zijn afhankelijk van aantal deelnemers
‣ 3x 1 uur duo les
‣ Kosten 25 euro p.p.p.l
‣ Ook geschikt voor menners, dmv les aan longe en aan de hand
‣ Minimaal aantal deelnemers 8
‣ Maximaal aantal deelnemers 16
Op: 9-1-16, 6-2-16, 5-3-16
Waar: Manege Oenkerk
Tijd: afhankelijk van aantal deelnemers
Info: Je geeft je op voor alle 3 de lessen, je voldoet het totale bedrag (75€) bij de eerste les.
Mocht je bij een les verhinderd zijn, dan dien je zelf vervanging te regelen.
VOL=VOL, GEEF JE SNEL OP VIA:
activiteitencom.trynwalden@gmail.com
Sjolvir schreef:Lante schreef:Ben je tevreden over haar lessen Biscaya?
Ha ha, ze lest er toch nog?! Zegt genoeg.
biscaya schreef:Jaaaa! Monique is mijn redder in nood geweest! Nou is dat wel een heel lang verhaal.. alhoewel mijn verhaal wel terug is te vinden op haar site onder ervaringen ( biscaya )
Ik heb van haar zoveel geleerd in 4 jr tijd..meer dan in de 15 jaar ervoor..Ben monique erg dankbaar!!
terpentijn schreef:. Het is een jaloers paard.