Alane schreef:om op iemand neer te kijken, moet er iemand zijn die tegen je op kijkt....
Hoe waar! Iemand die altijd loopt te klagen dat anderen zo arrogant zijn is zelf vaak ontzettend onzeker. En eigenlijk is het net zo erg om bij voorbaat al te stellen dat mensen arrogant zijn omdat ze bepaalde spullen hebben. Hoe oppervlakkig kun je zijn? Leer eerst eens iemand kennen en vorm dan je oordeel!
Ann schreef:Ik kan me best wel voorstellen dat mensen die alle eindjes aan elkaar moeten knopen om al te kunnen voorzien in de basisbehoeftes van hun paard (correcte stalling, goed voer en hooi, hoefsmid, medische zorg enz.) minder waarde hechten aan een extra halster/dekje/whatever.
Of er toch wel waarde aan hechten, maar dat niet toe willen geven en dan afgeven op anderen die dat wel hebben. Afgunst noemen ze dat.
Huertecilla schreef:Nu begrijp ik ook waarom voor mij minder meer is
Maakt niet uit of het de middelen of manier van rijden betreft
Grappig hoe jij de focus toch altijd weet op jouw manier van rijden probeert te trekken. Het geeft de indruk dat jij je toch een beetje superieur voelt ten opzichte van ons omdat jij het idee hebt dat jij het rijtechnische licht hebt gezien en wij niet.
Alane schreef:het woord functionaliteit bestaat wel... en daar ontbreekt het aan in je post
Niet alleen in die post hoor. HC heeft het tot een kunst verheven om zoveel mogelijk dure woorden in niet lopende zinnen vol vage insinuaties te proppen om zo waarschijnlijk andere minder taalvaardige bokkers te imponeren. Functioneel is dat allerminst.
maikeltje schreef:Over duurzaamheid gesproken, een hobbelpaard gaat ook best lang mee.
Zou je die ook in verschillende merken en kwaliteiten hebben
Ik heb nog een hobbelzwaan in de aanbieding. Telt dat ook? Hij heeft een vrij hoog aangezette hals en een vrij diepe zit. Hij heeft ook omkukelbeveiliging, dus hij is geschikt voor beginners