Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:(....) om de een of andere reden kan ik de site van Nancy Nicholson niet openen, maar op deze site melde ze toch echt dat bij LDR de luchttoevoer significant afgeknepen werd. Hilary Clayton heeft dat nooit beweerd.
jirina schreef:Volgens mij zou het voorbeen parallel moeten zijn aan het achterbeen, nu is het een steekpas (circus). Bovendien zit de ruiter niet recht, de achterhand zakt niet en het paard lijkt zijn rug weg te drukken. Maar... hij heeft wel een sjiek pakje aan."
De voorbeen is niet zo'n krampachtig in de lucht gestoken als wat men tegenwoordig in de ring vaak ziet.
Vind ik echt mooi, jammer dat de beeld zo smal is.
hns schreef:Nouja heb nu geen zin meer om weer zo een bericht te plaatsen (als die dalijk weer zo mysterieus verdwijnt)
horseyfries schreef:Toch jammer dat al die fanatieke tegenstanders er vrijdag niet waren bij de masterclasses. Hadden ze kunnen horen van Eric van Breda dat wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat LDR paarden de minste stress vertoonden van allemaal.....
De uitdrukking van een topatleet, is er nou ook niet bepaald een van iemand die net gehoord heeft dat hij de lotto gewonnen heeft.Citaat:Ik zeg dat wat ik zie op de beelden van LDR (pijn, dwang, geen plezier), dierenbeulerij is.