Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mang schreef:Fry schreef:Mang,
Het kan zijn dat je het daar niet mee eens bent. Maar laat ons dan, wij zien er wel het logica in maar dat is voor iedereen anders.
Oke apart dat een kritische kijk op jullie mening niet welkom is. Maar goed dan zal ik me terugtrekken in de meeleesmodus.
S_en_Z schreef:Ja.. ik pas wel vaker mijn posts later aan na het plaatsen.. omdat ik iets vergeten ben.. of omdat ik ineens lees dat iets op een andere manier opgevat KAN worden..
In dit geval gebeurde dat dus ook.. Het blijven lettertjes.. maarre.. Nu begrijpen we elkaar weer en kun je je vast (meer) vinden in mijn idee van de (gescheiden) paralellen.
Je mag me altijd PBen hoor trouwens. Maar laat je vooral het topic niet "uit jagen". Vind het juist leuk dat we zoveel meelezers hebben (dat JIJ nog steeds meeleest). Want volgens mij ontmoetten wij elkaar in het 1e of 2e topic toch?
En nu ga ik van valentijnsavond genieten hihihi!
S_en_Z schreef:Bedankt voor je post Koeke.
(Jij was ook van het grondwerken toch? Daar had je het in een post geloof ik over?)
koeke schreef:Haha, wilde net Lucky youposten als reactie op jouw post. Maar ja, ik moest nodig... Kom ik terug, staat er nog een stukje extra. Toch iets minder lucky you dus
Inderdaad elk paard heeft wel iets, dat maakt paardrijden zo boeiend!
S_en_Z schreef:Bedankt voor je post Koeke.
(Jij was ook van het grondwerken toch? Daar had je het in een post geloof ik over?)
Graag gedaan!
Wat grondwerken etc.: Ik handel naar bevindenIk bedenk wat naar mijn idee het verschil is dat het verschil kan maken voor ruiter en paard. En dan pak ik uit de 'figuurlijke gereedschapskist' wat mij het beste daarbij lijkt te passen. Kan van alles zijn (nou ja, geen slofteugels en zo natuurlijk), meestal te paard, soms op de grond of aan de keukentafel (niet het paard in dat geval
). Creabea dus
Bienotje schreef:Zo, ik heb even wat bijgelezen. Blijft interessant. Kom ik nog even terug op mijn dressuurfilmpje van P13, S en Z, veulen en snackie. bedankt voor het mooie opbouwende commentaar. Had nu even rustig tijd om terug te lezen en te laten bezinken. Maar zijn vooral dingen waar ik met instructie ook al mee werk. Dus dat is wel fijn
Van de week onze tweede edstrijd gehad trouwens, zelf wat bewuster gaan zitten en voor me kijken. Figuren werden soms wat slordiger, maar algemene beeld volgens instructie al beter dan zoals op het filmpje. 193 punten, dus een fijne bevestiging dat we op de goede weg zittenHeb er ook echt plezier in moet ik zeggen, dat valt vast ook wel onder BLIJ
Fry schreef:Ik doe ook aan grondwerk via de Pat Parelli manier
bertine37 schreef:Fry schreef:Ik doe ook aan grondwerk via de Pat Parelli manier
Ik ook, ik zit op mijn paardenbal te balancerenkei goeie oefening volgens mij.
Vooral heel stil zitten en in balans is voor mij nu 1 van de belangrijkste doelen om mijn paard correct te gaan trainen. Weet iemand nog goede balans oefeningen? Of ga ik nu te veel off topic?