Maar hoop dat je mn uitleg zo een beetje begrijpt..
Edit: laatste zin in mn vorige post klopt niet
Citaat:Hier werd ze wat "herterig" naar mijn idee. Ze gooide op.. strekt wel.. maar ik voelde haar vanuit de onderhals spannen. Als een ballerina die een hupsje maakt met haar voeten langs elkaar in de lucht.. (bertie.. wat vind jij?) Het achterbeen is licht stuwend en op zich vind ik het wel een aparte foto.. (qua moment) Voor en achterbeen die naar voren gezet worden lijken tegelijk neergezet te gaan worden.. maar voor het mooie had ze meer mogen ontspannen in de kaak/onderhals (al is de neus hier wel op de ll) en ze had van mij iets meer buiging in het naar voor tredende achterbeen mogen hebben. Eigenlijk hadden (kun je zien aan de benen die naar achter wijzen) de benen die naar voren wijzen al verder onder de massa moeten zijn.. dat is voor MIJ een zichtbaar teken dat ze te rennerig werd in de middendraf.. en omdat ze zich "opdrukt" wordt de middendraf net wat vlak.
Mooest zijn:
Eigenlijk hadden (kun je zien aan de benen die naar voor wijzen) de benen die naar voren ondergebracht worden al verder onder de massa moeten zijn