Neemt je paard wel langere passen wanneer het hoofd lager is?
Met vluchterig bedoel ik overigens 'niet in balans' en 'wat loperig daardoor'.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Starbreeze schreef:Mijn vraag is, kun je een paard dat van nature dus niet zo'n ruime gangen heeft leren meer rust in de verruimingen te krijgen? Wanneer ze stofzuigt en je haar naar voren vraagt, wordt ze krabbelig of schiet ze in galop.
Starbreeze schreef:Mijn vraag is, kun je een paard dat van nature dus niet zo'n ruime gangen heeft leren meer rust in de verruimingen te krijgen?
Wanneer ze stofzuigt en je haar naar voren vraagt, wordt ze krabbelig of schiet ze in galop.
Picasso schreef:Okay, on topic! Krijg wel een beetje het gevoel dat de aandacht iets teveel wordt afgeleid van ene Simpelman en daarom deze opmerking geplaatst wordt. Ik vind het persoonlijk raar als er iets is met het paard van een willekeurige bokker en daar dan niks over te zeggen. Maar zal het in het vervolg per pb doen en geen foto's en gedragsdingetjes van mijn paardjes meer plaatsen.
Fijne kerst iedereen!
Picasso schreef:Denk ook dat het een totaalplaatje is ChocooPrins; zowel rijden als omgang en gedrag paard. Maar misschien is dan misschien toch teveel offtopic.
Milkberry schreef:Oke.. even informatief dan.
Kan iemand mij uitleggen waarom er met touwtjes wordt gelongeerd?
Ik zat dat vandaag eens te bekijken... en wat ik zie, is dit:
Paard krijgt druk in de mond als hij voorwaarts neerwaarts gaat. En als hij zijn hoofd omhoog houdt, gaan de touwtjes slap hangen, dus geen druk.
Wat wil iemand daarmee bereiken? Ik snap het principe iig niet XD