Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Picasso schreef:Op de bespiering en scheef of recht moeten de deskundigen maar een mening loslaten, maar ik vind dit zo'n gaaf plaatje ChocooPrins!Ga ik ook eens proberen. Hoop voor je trouwens dat het euvel wbt dik beentje, nu weer verholpen is na rust en smeren.
Peetstap schreef:Klinkt lekker ja, ja, "tita tovenaar , op de kermis is het voor elkaar"
Ik wandel wekelijks samen aantal keren vanuit stal zelfde route als basis en vul dat steeds stukjes nieuw aan.
Paardje kijkt niet echt op van zwaar landbouwverkeer, motoren, melkvrachtwagens, ligfietsen of scootmobiels, en is er iets wat eng is, een reiger of eend uit de sloot naast pad, dan effe freeze , snuifje hoogstens draai en klaar.
Loop op fietspad gescheiden door brede berm van een 80km weg ernaast.
Hij kijkt wel es op, maar verkeer deed em dus niet veel.
Ging vanmiddag in het zonnetje hele weg super relaxed, lijntje losjes en paardje is niet boven mijn schouderhoogte geweest en voorwaarts en aandachtig op mij.
Heb em paar keer op hals beetgehad: wat gaat ie weer fijn he jochie![]()
In 1 a 2 seconde slaat ie ineens totaal om bij tegemoet komende voorlader met zwart vierkant hooipak voorop en draait zich om, trekt mij de longeerlijn door de handen (auw) en mij voorover omver de modder in en spurt weg in galop.
Gelukkig zit lijn nergens om mij heen, en kan ik em nakijken, maar hopend dat de lijn niet om zijn benen heen slaat...
Gelukkig ?, is ie dus bekend hier, het is lang recht fietspad en hij schiet niet de weg op, maar stopt honderden meters verderop vlakbij stal en duikt gras in.
Daar vangt boer en voorbijganger hem op gelukkig.
Kijk dat is de echte praktijk waar ik, vele posters hier en vele medelezers gewoon mee te maken krijgen met een brave kwpn / Indoctro bloed.
Geen magic endie we nooit zullen zien, maar real-life.
Starbreeze schreef:Mijn paard voelt eigenlijk altijd zacht, behalve soms met de galop-draf of stap overgang (of in het bos). Hij wordt daar juist heel constant in de laatste tijd, vandaar dat het stukje zo herkenbaar is voor mij. Het voelt als écht contact.