Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Airborn schreef:Hmm, voor de duidelijkheid: wanneer val je nog onder beginner? Ik schaar mezelf namelijk eigenlijk ook nogsteeds onder de beginners, en rijd nu 5 jaar, en ben nu op hele brave paarden redelijk handig in de basis.
Airborn schreef:Misschien beter plan: Ik laat Moll oordelen of ik nog onder de beginners val of niet(ben benieuwt, lol)
Dressage4U schreef:Airborn schreef:Misschien beter plan: Ik laat Moll oordelen of ik nog onder de beginners val of niet(ben benieuwt, lol)
Moll is zelf nog een beginnend ruiter. Ook al vindt hij dat zelf niet, je kunt als je slechts 5 jaar paardrijdt jezelf niet onder de ervaren ruiters scharen. Paardrijden leer je niet in slechts 5 jaar tijd.
orienta schreef:Is dit nu niet al genoeg ter sprake geweest over moll?
Jammer dat dit steeds weer aangehaald moet worden
Dressage4U schreef:Airborn schreef:Misschien beter plan: Ik laat Moll oordelen of ik nog onder de beginners val of niet(ben benieuwt, lol)
Moll is zelf nog een beginnend ruiter. Ook al vindt hij dat zelf niet, je kunt als je slechts 5 jaar paardrijdt jezelf niet onder de ervaren ruiters scharen. Paardrijden leer je niet in slechts 5 jaar tijd.
Dressage4U schreef:orienta schreef:Is dit nu niet al genoeg ter sprake geweest over moll?
Jammer dat dit steeds weer aangehaald moet worden
Sorry, jullie topic gaat mij te snel om alles bij te lezen.![]()
Wat mij opvalt is dat Moll zich op een ander forum (Poetsplaats) "Prof" noemt en zich daar dus voordoet als de professor van Bokt. Dat is niet zo netjes maar wat ook niet netjes is, is dat hij teksten kopieert van andere forummers en van bekende ruiters en dat helaas te pas en te onpas doet. Hij geeft regelmatig een verkeerd antwoord bij een vraag waardoor hij dus zowat iedere keer door de mand valt en waaruit blijkt dat hij er nog niet veel van begrepen heeft.
Bovenstaande is toch wel ontopic want ik lees hier veel sprookjes en onwaarheden en wil daar anderen toch voor waarschuwen.
Trouwens, Moll is hier niet de enige die teksten uit boeken en van forummers kopieert.