Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.......... ik vraag me af waarom
jij kan wel een stuk beter zoeken dan ik zeg!!
KiWiKo schreef:unplaced betekend niet gestart.......... ik vraag me af waarom
![]()
kijk dat het dier niet spoort dat is een duidelijk verhaal........

carlijn63 schreef:je bent laf als je je paard slaat
dat betekend dat jij niet met je paard kan omgaan.
neem een paard als je hem waard bent, en niet als je hem alleen slaat.
ik rij wel met de zweep maar gebruik hem nooit. als ik hem ooit eens gebruik krijgt ze zo'n klein tikje dat ze het nouwelijks voelt dit is al genoeg. maar tussen de oren slaan dat is gewoon vreselijk

carlijn63 schreef:je bent laf als je je paard slaat
ik rij wel met de zweep maar gebruik hem nooit. als ik hem ooit eens gebruik krijgt ze zo'n klein tikje dat ze het nouwelijks voelt dit is al genoeg. maar tussen de oren slaan dat is gewoon vreselijk
Dat er nog jockeys zijn die dáár aan beginnen..... carlijn63 schreef:je bent laf als je je paard slaat
Nadya schreef:Maar niemand hier op bokt heeft een paard die dit doet, neem ik aan.......
SilverMoon schreef:Je moet een paard sowieso niet slaan, dan maak je hem alleen maar bang!
Tussen zijn oren is helemaal gemeen, want dat ziet hij niet aankomen.
Als je paard bijt of schopt, hoef je dat natuurlijk niet allemaal goed te vinden,
maar zoek dan naar de oorzaak en ga het er niet zelf even uitslaan. Paarden
bijten of slaan niet zomaar, daar hebben ze een reden voor: je irriteert hem,
hij is bang of hij begrijpt gewoon iets niet. Je zult vaak veel geduld moeten hebben
om de oorzaak te vinden, maar als je die aanpakt, heeft dat veel meer succes,
als dat je het paard gaat slaan!
Nadya schreef:Wil niet vreselijk eigenwijs over komen, hoor, maar ik zou zo'n paard een uitdaging vinden om iets mee te doen.![]()
Maar dan moet ik wel de tijd krijgen.......