Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tsukuyomi schreef:maar lauss je heb ook mensen die echt gewoon presies zijn en dan echt gewoon te erg hea
Dabo schreef:Ik doe het voor mezelf.. al die leuke dingen kopen. ja, onder het motto: 'voor mijn paardje'. Tuurlijk voor mijn paard, want die dekjes leg ik niet op mijn eigen rug
IK vind het leuk als Bella er zo bij loopt, Bella zelf kan het niets schelen hoor.
HAAR maakt het niets uit of ze haar (eens)roze pruthalster om heeft met wandelen, of die dure leren met haar naam erin gegraveerd!
creool schreef:maikeltje schreef:Ik koop dus niet zoveel als ik zou WILLEN, maar juist daardoor kies ik wel voor kwaliteit. Mijn dekjes zijn bijna allemaal van eskadron omdat die lang mooi blijven en niet vaal worden.
Mijn jas is ook van een goed merk omdat ik me niet ieder seizoen een nieuwe kan permitteren. Hetzelfde geldt voor mijn zadels en hoofdstellen etc. Ik geef liever één keer wat meer geld uit aan een kwalitatief goed produkt omdat dat langer meegaat.
Zo denk ik er ook over maar ja.. dan ben je wel materialistisch!!! (sorry wordt cynisch)
Lusitana schreef:
Zelf heb ik, als gezegd honderden verschillende zadels kunnen proberen, goed passend waren ze ook, want nooit drukplekken (ook al vermeld).
Lusitana schreef:Heb voorkeuren (schöntal),
Lusitana schreef:maar wil daarbij niet meteen beweren dat zadels van andere maak niet deugen. Rijbroeken alle soorten en maten gehad, nooit voorkeur gehad. Natuurlijk zijn er verschillen is sommige producten, maar die hangen lang niet altijd met de prijs samen, ook al gezegd.
En je punt is?
Lusitana schreef:Prima als iemand van alles wilt verzamelen en dure spullen wil, maar men kan zich niet verschuilen achter "ik doe het voor mijn paard", want het paard maakt het niet uit of iets duur was
Lusitana schreef:heeft geen ene moer met mode te maken... kwaliteit en duurzaamheid, daar hangt een prijskaartje aan, en omdat het zo lang mee gaat en ik ook van afwisseling houdt komt er regelmatig wat nieuws.... so what?(vooropgesteld, en daar gaan we van uit, dat het past en het is niet zo dat alleen "duur" of "merk" past) of in de mode is.
tsukuyomi schreef:colette_007 ik ben het met jou eens
EN het zijn altijd de zelfde die denken op wedstrijden dat ze de besten zijn allemaal van die arogante moeders kindjes van staad me settje wel bij me paard of zit me cap wel recht man je bent aan het paard rijden je doet niet mee aan een modellen shoot
fransje23 schreef:Wat een gezeur in dit topic.
fransje23 schreef:Wat maakt het uit met wat voor setjes iemand rijd of wat voor passend jasje iemand aan heeft? Zolang diegene er zelfs blij mee is en het comfortabel is voor het paard.
Anders wordt het als dingen worden gebruikt die het paard wel kunnen schaden.
fransje23 schreef:Verder is het ook nog eens zo dat waar de een bij zweert terwijl de ander het helemaal niets vind. Zoals ik met de Anky-pad. Wat een onding, maar er zijn heel veel mensen heel tevreden over. Daarom kon ik hem dus gelukkig ook snel weer verkopen
creool schreef:ma·te·ri·a·lis·me (het ~)
1 leer dat de materie of de stof de enige begin- en eindoorzaak is van al wat bestaat
2 sterke gehechtheid aan geld en goederen
Huertecilla schreef:creool schreef:ma·te·ri·a·lis·me (het ~)
1 leer dat de materie of de stof de enige begin- en eindoorzaak is van al wat bestaat
2 sterke gehechtheid aan geld en goederen
Ah, dan ben ik een functionalist.
Van functionalisme, de leer dat de functionaliteit het begin en einde is, de sterke gehechtheid aan de functionaliteit van een product![]()
Nu begrijp ik ook waarom voor mij minder meer is![]()
Maakt niet uit of het de middelen of manier van rijden betreft![]()
HC
Alane schreef:dan is erger met je gesteld dan ik dacht
je bestaat niet, allen jij weet het schijnbaar nog niet
maikeltje schreef:Over duurzaamheid gesproken, een hobbelpaard gaat ook best lang mee.
Zou je die ook in verschillende merken en kwaliteiten hebben
barkruk schreef:Heb nog wel een hobbelpaard op zolder staan. Maar weet niet welk merkEn hij heeft ook geen setje aan...
maikeltje schreef:Maar ik vind peesbeschermers of bandages MOOOI, anders is m'n setje toch niet compleet?