liljebo schreef:lifaya schreef:De paarden zijn in principe bomproof. Maar als er opeens een trekker met een enorme vaart langsrijd, zal waarschijnlijk elk paard wel schrikkenDus daar is niet veel an te doen. Verder kom ik niet op het paard zonder opstapje, zelfde geld voor de andere ruiter
dus dat is helaas geen optie (ik ben 1.60, paard 1.63, andere ruiter 1.58 en paard 1.73
)
Aanhanger achter het paard hangen met een trapladder erop
zie het al voor me
lol. Dat is wel een probleem eigenlijk, mocht ik eraf donderen, kom ik er dus echt niet makkelijk meer op
Dat is een reden voor mij om toch maar later een pony van 1.40 te nemen ofzo, stuk makkelijker
Maar verder kunnen de paarden alles hebben hoor. Alleen lagvliegende vliegers kunnen ze wel opgefokt van raken, logisch, want het zijn gewoon poedersuiker en een vluchtdier linkt dat natuurlijk aan een aanvaller vanuit de lucht, maar verder komen we weinig obstakels tegen. We rijden door duin, strand en bos, dus gelukkig genoeg ruimte
alleen die ene weg dus, maar dat is 5 a 10 minuutjes stappen en dan zijn we in de duinen
Dus daar is niet veel an te doen. Verder kom ik niet op het paard zonder opstapje, zelfde geld voor de andere ruiter 
) EN je hebt 0,0% in te brengen omdat 500 kilo vanuit die positie niet te controleren is... maar dit leidt wellicht te ver weg van dit topic.
Paard waar ik op rijd heeft geen moeite met verkeer. Wel met wapperende waarschuwingslinten door de wind heb ik ondervonden
Of vat ik het nu te persoonlijk op?