marjootje schreef:Nogmaals john57 ik praat nergens overgewicht goed, het enige wat ik zeg is dat je ondanks overgewicht wel een goeie conditie kunt hebben.
De opmerking waar jij het mee vergelijkt "het enige goeie antwoord" heb ik geplaatst als antwoord op de opmerking dat beide personen zo als jij ze beschreef niet op het paard van @freeride mochten rijden.
Dit was niet als kritiek op jouw bedoeld, maar het enige goeie antwoord wat @freeride kon geven, omdat zij van mening is dat ongeacht de conditie die 90 kio te zwaar is voor haar paard, dus ja je hebt dat verkeerd geinterpreteerd.
Ik snap nu ook echt niet waar je hebt gelezen dat ik denk alwetend te zijn, of jouw weer bekritiseer.
Ik wil helemaal niemand persoonlijk aanvallen, nogmaals dat is zeker nooit mijn bedoeling geweest.
De link die je plaatste was ook interesant, en dan zal ik het nu voor de derde keer zeggen, mijn reactie was geen kritiek op die link, maar gewoon mijn gedachte, dat ik door mijn overgewicht hier al zo veel over gelezen heb dat het gewoon allemaal bekend is, is dat dan zo raar als ik dat opschrijf?
Jij geeft aan dat de discussie mede door mij telkens de verkeerde kant opgaat, daarbij geef ik aan dat jij daar zelf ook aan mee doet door zulke links te plaatsen, die eigenlijk ook niets met dit topic te maken hebben. (waar ik zelf geen probleem mee heb)
Jij gaat zelfs zo ver door te zeggen dat door mij, andere mensen die wel waardevolle opmerkingen hebben voor dit topic wegblijven.
En dat mijn opmerkingen geen enkele waardevolle bijdrage leveren.
Aangezien jij de oprichter bent van dit topic maak ik dan de keus om niet meer te willen reageren.
Ik zit hier op bokt omdat ik het leuk vind om met andere mensen over mijn hobby en liefde voor paarden te praten, en het laatste wat ik wil is mensen beledigen, kwetsen, of persoonlijk aanvallen.
En ik vind het dan ook erg jammer dat mijn antwoorden wel op deze manier geinterpreteerd worden.
Ik geef je de goede raad eens goed te lezen op plaatsen waar ik een link plaats, verder jouw commentaar die ik niet waardeer klaar uit, Je praat graag moet je zelf weten maar bekritiseer simpelweg mijn opvatting niet wanneer en waar, waarom ik een link plaats. Ik lees mee, post heel weinig want dan zou dit topic een andere structuur hebben want ik ben to the point. Moooi voorbeeld van een link over zwabberend vet, oa jij komt direct met het andwoord wat wil je hier nu weer mee Een dergelijke post zetten doe ik dus niet..... en wacht de reacties af. en in dat geval begreep iemand die in de discussie zat wat er bedoelt werd en dat is de moeite waard. Lees eens wat beter en stop met kritiek. Jij wilt graag de discussie naar jouw hand zetten en daar zit het probleem.