tjoppie schreef:Naar aanleiding van de posts van Quadripes had ik hoge verwachtingen toen ik de filmpjes opende. Ik dacht echt een leuk stuk te zien waar er correct gereden werd. Want naar aanleiding van haar posts en kritiek op mensen en hun rijden verwachte ik dat dit echt gewoon heel correct moest zijn. Dat viel zacht gezegd nogal tegen. En dat vind ik jammer. Ik wil dat ook begrijpen, ik wil begrijpen waarom quadripes vind dat zij haar paard zo goed voor elkaar heeft, beter voor elkaar heeft dan elke willekeurige B ruiter. Ik wil dat begrijpen, en daarom vraag ik om antwoorden op de vragen welke die filmpjes bij mij oproepen.
Ik zie hetzelfde als jij, ik zie een vastzittend paard, die scheef is, die krabbelend probeert oefeningen te doen, en een instructeur die dit waarschijnlijk wel OK vind, want ik zie in geen van de filmpjes enige verbetering gedurende de training. En ik wil graag weten wat er dan zo OK aan is.
Dat zou ik ook graag willen weten. Iemand de de topsport zo enorm kritisch bekijkt maar dan dit filmpje plaatst.