Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NHevaVD schreef:Mistral_Bink schreef:haha nou en nog veel meer denk ik!!
Zal best eens kunnen. Kiwiko heeft de combi in 't echt gezien en ben van mening dat ze dan pas écht kan oordelen over zijn manier
van lopen. Filmpjes, ja leuk, maar echt is nog net even iets anders (lijkt me!)
pharagirlke schreef:Ha we gaan kinderachtig doen. Als het je niet interesseert waarom reageer je dan?
NHevaVD schreef:Mistral_Bink schreef:haha nou en nog veel meer denk ik!!
Zal best eens kunnen. Kiwiko heeft de combi in 't echt gezien en ben van mening dat ze dan pas écht kan oordelen over zijn manier
van lopen. Filmpjes, ja leuk, maar echt is nog net even iets anders (lijkt me!)
pharagirlke schreef:Dus omdat Edward dat niveau rijd is hij ineens boven de menselijke aard om fouten te maken verheven?
Sowieso worden er nog tactfouten gemaakt bij de wissels (en wie dat gaat ontkennen is blind. Want die waren echt duidelijk zichtbaar) dus er kloppen nog wel wat puntjes niet.
Totilas eigen of niet, het kan er uit gereden worden. Barokke rassen doen het ook en toch zijn er zat die met genoeg lengte in de hals lopen.
pharagirlke schreef:"Mail hem maar" is niet kinderachtig in een gewone discussie?Jep, ik blijf er bij, ik kom van een andere planeet. Ik zie KiWiKo nog steeds inhoudelijk reageren ondanks dat ze het er niet mee eens is maar kennelijk is dat ook meteen de enige die dat kan.
Bovendien word er gewoon niet gelezen. Ik zeg nl ook al dat bv zijn stap kan zijn omdat hij weet wat gaat komen. Dat hij enthousiast word. Maar hoe je het ook draait of keert: Eng in de hals = spanning. Tactfouten zullen dus ook spanning zijn, dus deze combinatie verheerlijken alsof ze helemaal niets mis doen is gewoon niet okee. Edward is een goede ruiter anders had hij niet op dit niveau gezeten maar hij is niet vrij van fouten.
Je laatste zin snap ik overigens neit NHevaVD?
En ja, hij loopt zoals hij loopt, maar dat deed hij vroeger niet dus het is er in gereden. Dit extreme is niet zijn natuurlijke gang. Maar dat schijnt er niet in te gaan.
Hannah_Menno schreef:pharagirlke schreef:Ha we gaan kinderachtig doen. Als het je niet interesseert waarom reageer je dan?
Waarom is iedereen in jou ogen toch kinderachtig?
Citaat:Nee, jij bent niet kinderachtig. Jij reageert ook alleen als het jou uitkomt.
Edit: correctie. Gaat om een andere post. Die ben ik er nu bij aan het zoeken. Kan hem niet vinden en heb ook geen zin om er verder tijd aan te besteden. Laat ik het er maar op houden dat ik verder ook niet in discussie ga met een 16 jarige schreeuwerd