Mag een stakend paard olympisch zilver winnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sologirl

Re: Mag een stakend paard olympisch zilver winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:34

Ik heb veel mooiere combinaties gezien dan Isabell! Ik ben het wel eens met de stelling..

We hebben het niet ook over halthouden, maar wel over de oefening die het (Of een van de..) belangrijkste is op GP niveau. Daarna was de piaffe zeker niet beter en, zoals al eerder werd gezegd, liep Satchmo het verre van rad in de staponderdelen. De rest van de proef was netjes, maar zeker niet spectaculair.

Een paard wat zo in staking gaat doet dit niet zomaar of vanwege wat spanning. En waarom zou Isabell hem nog meenemen naar zo`n wedstrijd als ze hem al eerder uit de sport heeft gehaald wegens spanningsproblemen? Beetje dubbel allemaal...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:41

als je het over stakende paarden hebt; welk paard op de os deed dat niet?
niet allemaal even heftig natuurlijk maar ik heb menig staart woest zien zwiepen en ook kiezen gezien die hard knarsten....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 10:46

staart zwiepen is imo niet altijd protest.
alle filmpjes van isabell zijn verwijderd op youtube, wegens auteurrecht oid, ach, de domme muts.
edit: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door een derde partij.

overigens ben ik het eens, engels,nederlands,spaans of whatever, als zoiets gebeurd (was redelijk heftig van wat ik zag) verdien je geen zilver.