Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
magda_90 schreef:Relaxed schreef:In het algemeen zijn het vaak wel mensen die zo kortzichtig reageren die zelf niet of nauwelijks rijervaring hebben..
Maar goed ik mag aldus bokt geen mening vormen omdat ik maar een ruiter ben die thuis aan het halster rijdt en geen wedstrijden rij. Hoezo stop-men-in-hokjes geval.
stef schreef:daar gaat het niet om knoopje, ik laat mijn mening hierbuiten. Het gaat me erom dat er gezegt wordt dat je pas mag oordelen als je zelf GP rijdt, want eerder heb je er zogezegd geen verstand van
stef schreef:maar, als het niet jou manier van rijden/trainen is, dan mag je dat toch gewoon vinden? Ongeacht welk nivo je rijdt?
stef schreef:moet je iets bereikt hebben om een mening te hebben dan? Dat is heel mijn punt.
stef schreef:Er zijn genoeg mensen die thuis heerlijk trainen maar geen wedstrijd ambities hebben, of mensen die geen paard hebben en zich erg in bepaalde trainingsmethodes hebben verdiept.
Beaux schreef:Idd, als je niks gepresteerd heb op dat nivo heb je er geen verstand van, zo simpel is het. Je kan dan zeggen of je het mooi vindt of niet of je erin verdiept hebben maar dan nog weet je zelf niet hoe je een paard naar zo'n nivo rijdt, hoe dat voelt etc etc. Theoretische kennis is heel wat anders dan praktische kennis.
Verder was het 1e wat in me opkwam toen ik dit topic zag : stelletje zeikerds bij elkaar, daar gaaaaaaan we weeeeeeer!!
Beaux schreef:Idd, als je niks gepresteerd heb op dat nivo heb je er geen verstand van, zo simpel is het. Je kan dan zeggen of je het mooi vindt of niet of je erin verdiept hebben maar dan nog weet je zelf niet hoe je een paard naar zo'n nivo rijdt, hoe dat voelt etc etc. Theoretische kennis is heel wat anders dan praktische kennis.
Zilvermoon schreef:Beaux schreef:Idd, als je niks gepresteerd heb op dat nivo heb je er geen verstand van, zo simpel is het. Je kan dan zeggen of je het mooi vindt of niet of je erin verdiept hebben maar dan nog weet je zelf niet hoe je een paard naar zo'n nivo rijdt, hoe dat voelt etc etc. Theoretische kennis is heel wat anders dan praktische kennis.
Niet mee eens. Er zijn zat ruiters die al jaren rijden zonder wedstrijden gereden te hebben en hun paard wel op zo'n niveau hebben. Niet alles komt uit wedstrijd ervaring. En niet alles komt door op niveau rijden. De mensen die hun paard in een te korte tijd naar een hoog niveau rijden en alleen maar gaan voor het zo hoog mogelijk komen geven hun paard vaak niet genoeg de ruimte om het hen ook te laten snapen en ontspannen te laten verlopen. K zie het genoeg op de concoursen
!
!
amondi schreef:Schande dat dit topic en deze suggestieve foto's nog hier staan en niet in de mesthoop zijn verplaatst!
Waar zijn foto's van andere ruiters te vinden? Ik begrijp dat vrijwel alle landen ruiters hebben die hyperflexie toepassen, alleen Anky wordt eruit gepikt.
Bokt, dit is stemmingmakerij en een objectief forum niet waardig