Juliette86 schreef:BA2; dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik denk dat veel excuses op voorhand een reactie zijn op de bijzonder deskundige opmerkingen van veel bokkers zoals zieluuuuuuuuuug!
Maar aan de andere kant: als je geen kritiek kan hebben, plaats dan geen foto's. Waar twee vechten hebben twee schuld. Sommigen willen geen kritiek en zoeken bevestiging maar degenen die wel open staan voor opmerkingen en tips (waar een forum volgens mij voor is bedoelt) krijgen allerlei ongefundeerd en soms ronduit beledigend commentaar over zich heen. Ik denk dat ik dan ook op voorhand alvast een weerwoord neer zou leggen.
Het wordt zo moeilijk om nog foto's te plaatsen als je steeds maar weer hetzelfde te horen krijgt en alles iedere keer opnieuw moet uitleggen. Natuurlijk moet je dat naast je neerleggen
Ik stoor me alleen aan de "andere" kant: hoe vaak je iets ook uitlegt, mensen willen het kennelijk niet snappen, het roepende in de woestijnprincipe zeg maar. En natuurlijk zie ik op HAW ook wel eens combinaties waarvan ik denk: hmmm..... maar dat zijn uitzonderingen. Wat mij stoort is dat je kennelijk moet voldoen aan een plaatje dat je wordt opgelegd door de "dressuur"wereld. Als ik foto's plaats wil ik juist graag opbouwende kritiek maar dan wel van mensen die weten wat ze zeggen en die hun mond weten te houden als ze geen verstand hebben van wat ze zien.
.
gaat dit alleen over dressuur dan?
. Bij té groot ga je er gewoon niet meer op zitten...