Waarom met pet rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ik rij met..

cap
162 (79%)
pet
17 (8%)
niets
21 (10%)
anders
3 (1%)

Totaal aantal stemmen: 203

Evaat

Re: Waarom met pet rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 18:37

k rijd op een manege dus een cap is verplicht. Maar ik snap dat sommige mensen met een pet rijden: Als ik van me paard kom is me hoofd nat van het zweet en heb ik een kop als een biet -__- Een petje is wellicht minder warm Tong uitsteken

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 18:42

tamaartjeee schreef:
twistermahoi schreef:

Dat kan ik dan op zich wel begrijpen Knipoog
Ik mag ook niet zonder cap rijden want als ik zou vallen dan betaalt de verzekering niets.
Ik val niet zo snel maar het kan altijd gebeuren voor het zelfde geld is er een grapjas die terwijl Goofy heel braaf is ineens een rotje afsteekt dan kan hij alsnog schrikken juist omdat het onverwacht is.

Hoe kom je daarbij?
Als je een auto-ongeluk hebt en de gordel niet om ben je ook gewoon verzekerd hoor.

Oh, en ontopic: ik rij altijd met cap.
Zie niet in waarom dat ik dat niet zou doen.

Dat is mij altijd verteld dat als ik zou vallen en ik zonder cap heb gereden en ik heb een behoorlijk gat in mijn hoofd dan is degene van wie dat paard is verantwoordelijk en je bent dan niet verzekerd.

offtopic: Net als dat je je paard verzekerd en die krijgt bijv. rhino dan vallen sommige er ook buiten en moeten alles zelf betalen

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 18:57

En nog iets ik ebn een keer met cap¨gevallen op de grond en ik had bijna een gebroken nek omdat ik op het voorkantje van de cap ben gevallen ik heb een week rugklachten gehad.En ja ik reed met cap.
Normaal rij ik altijd met cap.soms met pet.reden heb ik op pag 3