maar soms moeten mensen beschermd worden tegen zichzelf.Ik heb mijn keus gemaakt wat mijn kinderen betreft. BP en cap verplicht (door moeder
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar soms moeten mensen beschermd worden tegen zichzelf.
) 

slimmerik schreef:Yepmaar soms moeten mensen beschermd worden tegen zichzelf.
Ik heb mijn keus gemaakt wat mijn kinderen betreft. BP en cap verplicht (door moeder)

Mensen die op of om kijken maken mij geen zak uit. Wil mn lijf graag heel houden
en aangezien ik geen vet heb om me te beschermen, doe ik lekker mn Bp aan! GvdT schreef:Ik verbaas me nogal over de opmerkingen dat ze niet goed zitten en geen bewegingsvrijheid geven. Ik rijd zelf sgw, dus ik heb een BP.
Ik heb totaal geen hinder van de BP, alleen de meeste mensen schaffen de goedkoopste aan en kijken niet naar een pasvorm.
De meeste medewerkers van de ruitersportzaken weten niet waar ze over praten en het gevolg is dat de kleine kinderen in een te grote BP rond rijden.
Als je een goed passende (misschien wel op maat gemaakte) BP hebt, heb je er geen last van. Er bestaan ook vrouwelijke BP's dus met voorgevormde voorgevel
hoor, maar ik heb dan ook een braaf paard,.. kans op een val is met springen wel een stuk groter

Zoolgangster schreef:Ja, de prijs van die airbagvesten he, pffft... jammer dat het blijkbaar zo duur moet wezen.

) vorig jaar ben ik zonder BP gevallen met flink letsel, met BP was dat ws wel minder maar het had mijn letsel niet kunnen voorkomen 
Dus vind ik dat het niet verplicht moet worden.