Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lis_Ol schreef:ik rook niet, dus ook niet op myn paard.
mensen moeten het zelf weten wat ze doen op hun paard, maar raar vindt ik het wel om een peuk te gaan roken op je paard

just_bassie schreef:Stel je voor dat je paard schrikt en dan je dan je peuk per ongeluk doorslikt![]()
Lis_Ol schreef:my hoor je toch ook niet zeggen dat ik het onder het autorijden wel normaal vindt.
ik vindt het toch een beetje gevaarlijk, en misschien dat jou paard wel braaf blijft, maar op de myne hoef ik het zowizo niet te proberen
ik heb zeker een super braaf dier dat zeer goed aan de benen en zit is en op 1 hand gereden kan worden buiten.

Op concours zou ik het nooit doen
just_bassie schreef:Stel je voor dat je paard schrikt en dan je dan je peuk per ongeluk doorslikt![]()
Je maakt een grapje, right?

laura1986 schreef:Hebah dat vind ik echt vies. Roken vind ik sowieso ronduit ranzig. Als je dat als mens hoorde te doen was het wel ingebouwd geweest, ging je dood zonder, en was je waarschijnlijk een draak.
jij bent ook al grappig

laura1986 schreef:Hebah dat vind ik echt vies. Roken vind ik sowieso ronduit ranzig. Als je dat als mens hoorde te doen was het wel ingebouwd geweest, ging je dood zonder, en was je waarschijnlijk een draak.
mirgino schreef:just_bassie schreef:Stel je voor dat je paard schrikt en dan je dan je peuk per ongeluk doorslikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet hoe jij roken ziet ,maar dit is wel lachen met jou
laura1986 schreef:Uhm ja, daar denk ik dus wel hetzelfde over al roken: geheel niet nodig om te overleven, in tegendeel zelfs. Dat inbouw idee was grappig bedoeld haha kwam dus niet goed over. Ik bedoel te zeggen dat je het niet nodig hebt.
G1ovanna schreef:ten eerste het staat ordinair.
ten tweede denk is na straks gebeurt er wat ofzo en brand je sigaret op het paard of iets.
of valt je sigaret in droge bladeren of stro.
ik vindt het echt dom staan...
Mensen met ingebouwd paard, een evolutie voor de toekomst