Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjo_x schreef:Ik bedoel type 2 kan ook zeggen "Dat zag er niet goed uit, je moet meer binnenbeen"
Of niet dan? Het is niet gezegd dat nummer 2 je alleen maar afkraakt

. Citaat:Hahaha Randie, ik bedenk nu dat ik dezelfde reactie geef als mijn paard dan. Whaaaah! Whaaaaaah! Ik doe iets fout!

Marjo_x schreef:Nou geef je 1 weer een soort voorsprong
2 kan ook zeggen "Dat zag er slecht uit, hij viel helemaal door je binnenbeen"
Dagie schreef:Nummer 2 en van mij mag die nog best iets harder zijn voor mij dan deze nummer 2 is omschreven!
Ik moet gewoon af en toe horen dat het beroerd gaat, dan krijg ik weer wat motivatie om ergens aan te werken. En als ik dan een keer een flink compliment krijg ( zoals gisteren
), dan zit ik daarna echt weken op wolkjes ( om vervolgens weer compleet in te kakken en dan kan het circus weer van begin af aan gaan draaien ). Overigens doe ik best wel mijn best ofzo, ik houd het alleen niet zo lang vol, en mijn paard is net zo. Als we alleen rijden, sjokken we gewoon wat en noemen dat dan trainen

sjaantje schreef:Type 2. Ik heb een instructeur omdat ik wil horen wat verkeerd gaat en wat goed. Dan moet iemand heel eerlijk zijn en niet van een drol een gebakje maken.
"Wat doe je nu toch???
" maar legt dan netjes uit hoe het wel moet.
(en dat doet mijn instructeur)
Daar leer ik dus echt niets van bij en zoek ik zelf maar uit hoe het echt moet met de pony, door de tips toe te passen dat ik van mn eigen instructeur krijg.. 
Dat heeft niks met streng zijn te maken.Hinata schreef:Ik bekijk het anders je hebt het type dat rustiger is, je meer op je eigen gangetje laat rijden maar je aanwijzingen geeft, die je ook wel bevelen geeft maar rekening houd met het paard en de ruiter omdat elke combinatie anders is. (komt ongeveer overeen met type 1)
En je hebt instructeurs die streng zijn en inderdaad zeggen als het flut is, maar je ook veel bevelen (nu aandraven bij ...) enzo. (die komt dus overeen met type 2)