__Charlotte schreef:Nadya schreef:Nou, _Charlotte_, een persoon van 100 kg komt er bij mij echt niet op, hoor.
Bij mij ook niet.
Was ook niet mijn voorbeeld.
Dit was een vraag van een bokker op pagina 1.
Snap ik wel, hoor, nu ik het nalees....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Charlotte schreef:Nadya schreef:Nou, _Charlotte_, een persoon van 100 kg komt er bij mij echt niet op, hoor.
Bij mij ook niet.
Was ook niet mijn voorbeeld.
Dit was een vraag van een bokker op pagina 1.

Marchador schreef:Waarom zou je uberhaupt met z'n 2 op een paard gaan zitten?
Dat snap ik dan weer niet.
Ik zie het vaker, meisjes die met zijn 2en op een paard zitten en de grootste lol hebben. Maar waarom vraag ik me af
Daarnaast beiden 50 kilo, dus dat is 100 kg, ik zou een gewicht van zoveel niet op mijn paard zetten

Marchador schreef:Ik heb een pony en een smal iel paard...
Vooroordeel nee absoluut niet, excuus als dat zo over komt
Ik zei ook op mijn paard, wat een ander doet moeten ze zelf weten

Marchador schreef:Waarom zou je uberhaupt met z'n 2 op een paard gaan zitten?
Dat snap ik dan weer niet.
Ik zie het vaker, meisjes die met zijn 2en op een paard zitten en de grootste lol hebben. Maar waarom vraag ik me af
Daarnaast beiden 50 kilo, dus dat is 100 kg, ik zou een gewicht van zoveel niet op mijn paard zetten
Judje schreef:Zielig of niet, ik vind het ook ONNODIG om met zijn 2en op een paard te gaan zitten.
Doe dat gewoon om en om, hoef je ook geen topic te openen met de vraag of het zielig is.
Zoals eerder in het topic gezegd zijn er meerdere factoren, die bepalen of het wel of niet zielig is, maar dan nog: WAAROM? zou je het doen? Ik snap dat echt NIET!
ik wou dat ik nog de leeftijd ha om dat soort stunts uit te halen 
ik vindt het ook zielig. Doe even normaal, 1oo kilo dat is toch niet nodig.

dukeenkaya schreef:ik vindt het ook zielig. Doe even normaal, 1oo kilo dat is toch niet nodig.
Rij inderdaad om en om.
rescept voor dieren
mo en Duke

silfie35 schreef:nee is niet zielig... Het moet natuurlijk wel verantwoordelijk zijn! Pas zag ik iets wat echt niet door de beugel kon vond ik! Twee meiden op een fries zonder cap op een drukke weg met hardrijdende auto's... de een achter het zadel en de ander op het zadel!!!