Lielle schreef:Ellebel schreef:Nou staat het hier al een paar keer aangegeven, maar nogmaals: het is geen superlijm waarmee je je vastplakt op je zadel... gewoon iets om het stroever te maken. Jeetje, wat een fantasie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Ellebel schreef:Nou staat het hier al een paar keer aangegeven, maar nogmaals: het is geen superlijm waarmee je je vastplakt op je zadel... gewoon iets om het stroever te maken. Jeetje, wat een fantasie
Milly_ schreef:ik vind het niet zo heel gek hoor!
Er zjin zoveel hulpmiddelen voor een vaste zit, daarbij denk ik aan kunstleren zitvlak bij broeken, zadels met diepe zit(schuift minder), antislip dingen enzo..
Als je nu een heel glad zadel hebt die wat te groot is waarin je erg schuift is dit een goedkopere oplossing dan een nieuw zadel.
Ik denk dan bv aan een heel hoog opgooiende fries, zo makkelijk zitten is dat niet als je dan een zo'n glad zadel hebt.
Maar ik denk niet dat het beter helpt dan een broek met leren zitvlak hoor...
ik zou het allemaal niet te letterlijk nemen, dat 'vastgeplakt' aan het zadel. Het is gewoon wat product voor het zadel minder glad te maken...
KIDOWx schreef:of die mensen liegen, of ze zijn gestoord :| dat is toch niet normaal.
je moet maar gewoon leren zitten hoor

En zo enorm verschil zie je niet tussen iemand met dat spul en zonder dat spul hoor, het gaat stilzitten alleen iets makkelijker
Het geeft hetzelfde effect als een rijbroek met suede dus ik vind het onzin dat mensen roepen dat "die mensen die dat spul gebruiken zouden geen wedstrijden mogen rijden!". Belachelijk, een rijbroek met suede mag toch ook! Wat is daar nou oneerlijk aan!?
En het werkt hooguit een kwartier. Het zou wel dé uitvinding van de eeuw zijn voor paardenland!
omg das wel heel raar,,, vooral dat ze dan wel ineens kan afstappen...
bij ons word het altijd als een grapje gebruikt...

Juul schreef:Kan je beter een rijbroek met een (kunst)leren zitvlak aandoen, dan speel je minder vals, en dat zorgt ook dat je beter kan blijven zitten.
loveyodie schreef:& Hoe moet ze lichtrijden![]()
Hihi, nee flauw! Maar als je even gelezen had had je gezien dat het niet om echte lijm gaat! 

.. tis er wel weer afgepoetst dus t gaat er nog wel af.. maare ik weet natuurlijk het verhaal van het meisje niet waar jij het over hebt...tis maar een fragment uit der leven wat jij beschijft..maar ik zou het niet doen, de mijne zit supper fijn met door sitten ofso