Krijg het alleen niet goed verwoord zoals ik het wel bedoel

Zo had ik het ook niet moeten verwoorden, zo komt het wel heel zwart wit over, wat niet de bedoeling is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daNiielle_ schreef:Voor de mensen die naar Laurens van Lieren geweest zijn:
Die dvd, die clinic bijv.
Dat meisje heeft haar been geen seconde stil! Ja, dat is iets waar ik me dood aan erger!
)
horseyfries schreef:Denken jullie nu echt dat er iemand is die denkt dat een kloppend onderbeen goed is en dat opzettelijk doet? Jullie doen net of je zelf nooit iets fout doet en de perfecte zit en beenligging hebt. Zorg eerst dat je zelf perfect rijdt (en dat is dus gewoon nooit, want perfect bestaat niet) en geef dan pas commentaar op anderen.
Of kijk eens in een profiel, voor mij werkt dat bij bepaalde mensen héél verhelderend... (het spreekwoord "de beste stuurlui staan aan wal" is dan meestal het eerste wat in me opkomt....)
In zoverre kan ik dat gerust zeggen. En wat heeft volgens jou het rijden van wedstrijden ermee te maken? Dus volgens jou is er een verband tussen wedstrijd rijden, nageeflijkheid ("aan de teugel") en kloppende benen? Kun je dat even voor mij toelichten alstublieft?
Wanted2003 schreef:En wat heeft dat met deze discussie te maken? Met sporen rijden ja of nee heeft niet te maken met kloppende benen. Anky houd dr benen ook stil en heeft ook sporen om.
Wanted2003 schreef:En wat heeft dat met deze discussie te maken? Met sporen rijden ja of nee heeft niet te maken met kloppende benen. Anky houd dr benen ook stil en heeft ook sporen om.
deeem schreef:Ja ik zie het ook van. ik weet niet of het slecht is of niet. ik lees dat hier de meningen aardig verdeeld zijn.
zelf leer ik mezelf mijn benen zo stil mogelijk te houden toch.
Citaat:
sammy1 schreef:deeem schreef:Ja ik zie het ook van. ik weet niet of het slecht is of niet. ik lees dat hier de meningen aardig verdeeld zijn.
zelf leer ik mezelf mijn benen zo stil mogelijk te houden toch.
je benen bewegen en contstant kloppen is een verschil,
echt de benen helemaal stil word toch wel moeilijk,
maar contstand een paard blijven drijven(kloppen)dat vind ik toch wel een vervelend gezicht,
ik denk dat niemant het expres doet,maar als er al een paar keer wat gezegd van word van de instructeur,
en ze nemen niks aan tja dat vind ik wel irri,