Pelhambit,wat voor nut ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Pelhambit,wat voor nut ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:08

ik was ook eigelijk niet van plan mijn ouwe sok om te trekken,dat overleeft hij niet!Maar ik ben wel een tut met mijn paarden,misschien te voorzichtig......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:37

Je bent niet de enige, hoor Lachen

Ik ben ook altijd vreselijk voorzichtig Ja

Ook qua gewicht erop enzo... en zonder dekens zou ik bv nooit doen, veel te bang dat ze ziek worden als ik ze nat op stal of buiten zet...
Ik ben zo iemand die een halfuur gaat wandelen, met een paard met zweetdekentje op... een miep? Het zal best.
Maar de paarden vinden dat gewandel enorm leuk, en ik ook. En het is goed voor ze imo.
Dat terwijl ik qua andere dingen wel weer een beetje "natural" ben, ik gooi ze naar buiten zodra ik kan (maar dan wel weer in een paddock 's morgens in het vroege voorjaar, ivm hoefbevangenheid). Dat dan weer wel.

Ach joh, dan maar een tut. Als je je paard daarmee heel en gezond en happy houdt, zie ik het probleem niet... Lachen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:08

dankje,nu schaam ik me niet meer om een tut te zijn!!!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:17

Waarom vinden jullie jezelf tutten? Er is absoluut niks mis met voorzichtig zijn met je paard hoor! Is juist goed. Lachen Daar is niks tuttigs aan. Knipoog Het is dat mijn pony buiten staat 24/7 (hij wordt gek in een stal) maar anders was het ook zo een 'verwend' ponybeest geworden (nja geworden, is hij nu ook al Bloos) dat onder lekker veel dekens in een stalletje stond.