Veel staan ook open voor andere rassen hoor! Zolang jij je pony/paard er goed verzorgt hebt uitzien en gewoon netjes rijdt, dan kan je zeker wel goede punten halen hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sythaa schreef:tja die mensen heb je helaas ook, net alsof een warmbloed paard meer is als een koudbloedSoms stoor ik me alleen wel eens aan mensen in het algemeen die vinden dat een koudbloed niet in de dressuur thuishoort en die mening ook luidkeels menen te kunnen verkondigen alleen maar omdat ze een warmbloedpaard bezitten.
Sythaa schreef:Soms stoor ik me alleen wel eens aan mensen in het algemeen die vinden dat een koudbloed niet in de dressuur thuishoort en die mening ook luidkeels menen te kunnen verkondigen alleen maar omdat ze een warmbloedpaard bezitten.
superwoman schreef:Sythaa schreef:Soms stoor ik me alleen wel eens aan mensen in het algemeen die vinden dat een koudbloed niet in de dressuur thuishoort en die mening ook luidkeels menen te kunnen verkondigen alleen maar omdat ze een warmbloedpaard bezitten.
proef ik hier afgunst?
MelanieB schreef:Ik had gisteren een wedstrijd, zegt zo'n meisje tegen mij:
"Kun je jouw Knol op afstand houden van mijn paard, hij word bang van jouw knol"
Ik had echt zoiets van, dan moet je maar zorgen dat ie niet bang word, ik mag hier ook rijden, waarschijnlijk beten mijn Tink's sokken
LSZT schreef:MelanieB schreef:Ik had gisteren een wedstrijd, zegt zo'n meisje tegen mij:
"Kun je jouw Knol op afstand houden van mijn paard, hij word bang van jouw knol"
Ik had echt zoiets van, dan moet je maar zorgen dat ie niet bang word, ik mag hier ook rijden, waarschijnlijk beten mijn Tink's sokken
Haha. Tinkers zien der ook zooooo angst aanjagend uit.
Kelly_Taco schreef:Het zijn meer de warmbloeden die vaak raar kijken. Want fjorden zijn hele enge gele monsters met stekels *sommige paarden rennen werkelijk waar met hun staart tussen hun benen weg*.
superwoman schreef:Sythaa schreef:Soms stoor ik me alleen wel eens aan mensen in het algemeen die vinden dat een koudbloed niet in de dressuur thuishoort en die mening ook luidkeels menen te kunnen verkondigen alleen maar omdat ze een warmbloedpaard bezitten.
proef ik hier afgunst?
Sythaa schreef:Afgunst?hoe kom je daar nou bij? Wij hebben ook gewoon warmbloedpaarden hoor.
![]()
En ik had net zo goed een warmbloed kunnen kopen als een koudbloed maar ik heb bewust voor een koudbloed gekozen en zou die keuze zo weer maken.