Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dit betekent voor mij een paard zoals die van mij. Lekker actief, met een eigen willetje, energie voor 10 maar toch nog goed kunnen luisteren. Even voor de duidelijkheid: een paard dat om de 5 seconden wegspringt versta ik niet onder pittig paard
. 

Nakisha schreef:Ik houd erg van rustige, makke paarden, maar sloom is natuurlijk een ander uiterste. Liefst gewoon een vriendelijk, vlot paard die plezier heeft in zijn werk en toch mak is.
Een pittig paardje dat wel lekker met de beentjes op de grond blijft vind ik ook geen probleem, maar als er gebokt en gesteigerd word... tja, dan is voor mij de lol er wel af.

, ik hou niet zo van die makke lammetjes. geef mij er maar een waar wat pit in zit.
Heb een bommetje onder mijn kont op wedstrijd maar ze is heel fijn te rijden, af en toe krijg ik wel een serie bokken maar dan is het ook over
Citaat:precies hetzelfde.
Ik ben gewoon super bang te vallen, niet om het vallen maar dat ik verkeerd terecht komt.
Ik heb nameleijk al een ziekte, en nog mee rklachten dat wordt dan wel gevaarlijk.
bokken vind ik neit erg maar het moet wel weer stoppen.
steigeren nog nooit meegemaakt dus.