Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Lest schreef:Paarden hebben geen "rot" karakter, alleen een karakter wat niet aansluit bij je eigen karakter
EINDELIJK iemand die het begrijpt 
jasmijn78 schreef:Lest schreef:Paarden hebben geen "rot" karakter, alleen een karakter wat niet aansluit bij je eigen karakter
EINDELIJK iemand die het begrijpt
* wat ik er nog aan toe zou willen voegen: niet alleen een karakter wat niet aansluit bij je eigen karakter, maar ook niet bij je rijkunsten, gevoel en ervaring.
Yvonnelind schreef:Ik denk dat TS het ook zo bedoeld maar het wat ongelukkig geformuleerd heeft.
.
Elaine schreef:utjelover schreef:hebben jullie ooit wel eens zo'n paard mee gemaakt als nummer twee?
Met zoveel kwaliteiten,als hier beschreven wordt?
De meeste paarden accepteren echt heel veel en misschien wordt daardoor overmatig zwaar werken wel gewoon gevonden door de ruiters.

Born2BCrazy schreef:Ik denk dat met name de talentvolle paarden een bepaalde handleiding hebben..
Die zijn vaak ook wat intelligenter en wat minder 'recht-toe-recht-aan'; dus wat complexer.
Maar daarom juist een uitdaging.. en als je m voor elkaar krijgt..
Heb je er een toppaard aan
)