muziek in tijdens het rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iris__Bennie

Re: muziek in tijdens het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:41

Heb wel eens gedaan als ik heel lang naar de club moest stappen. Maar met rijden eigenlijk nooit

kristel0305

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:48

nog niet geprobeerd Tong uitsteken maar ik denk nie da ik het ga doen want als ik echt aan het
rijde ben heb ik niks meer in de gaten Tong uitsteken hahah Knipoog

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 22:48

Nee ik doe het niet, Weet eigelijk niet waarom
& idd net zo als _ESMEE zegt als je op een jonge pony rijd en dan zie je het niet zo snel aankomen en als ik muziek luister dan let ik meestal niet op andere dingen Tong uitsteken Als het hard staat heb ik er niet zoveel last van Ach gut
Maar doe soms wel is gewoon muziek aan, Dat iedereen het hoord alleen moet dan wel een leuke cd (mee) hebben

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 08:50

Aangezien ik m'n mp3 gesloopt heb, niet. Maar de radio staat meestal wel aan Knipoog

Hanne001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:01

ik rij ook op muziek maar gewoon rustig muziek maar zonder muziek is ook leuk om de geluiden om je heen te horen zoals tjilpende vogels ik vind dat mooi om te horen. En als je gaat wandelen de hoeven en in het bos de bosgeluiden van bladeren etc...

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 09:04

als ik alleen train of een rondje buiten stap dan heb ik wel ipod.(1oortje) ik heb er een zacht randje om zo blijft me oortje wel zitten als ik galopeer:P..vind dat k me toch wel meer met me pony bezg houd..

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:38

Ik rijd niet met muziek in m'n oren. Vind het zo ongeinteresseerd overkomen op mijn paard. Bovendien ben ik er dan met mijn aandacht niet 100% bij en op buitenrit hoor ik niks aankomen van achter dus merk ik het pas als m'n paard ervan schrikt.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:41

Ik heb wel een tijdje met Mp3 in gereden alleen nu doe ik het niet meer. Ik kan me zonder beter concentreren en vind het ook zonde als hij kapot zou gaan (mp3 speler) door het rijden Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:05

heel soms. Maar ik moet toegeven dat mijn paard dan slordiger gaat rijden. En dat probleem ligt uiteraard volledig bij mij: Mijn concentratie is niet zoals ze hoort te zijn. Dus ik doe het meestal bij het uitrijden

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:52

haha, ik heb het toevallig van de week geprobeerd, en nu zie ik hier het topic.

ik voelde me in de eerste instantie best raar.. ik had wel beide oortjes in, maar de muziek erg zachtjes.. zodat ik ook mezelf kon horen praten tegen mn paard. ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel ontspannen was.. al weet ik niet zeker of dat gewoon door 'een goede dag' kwam.. of door de muziek...

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 20:53

neej ik vind het heerlijk om alleen in stap door het bos te dwalen lekker in gedachten,, als ik aan het trainen ben en er is niemand bij (die me lest geeft) dan heb ik radio aan in de stal naast de bak, dat vind ik wel fijn een achtergrond muziekje zeg maar..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 01:55

zo, ben ook ff 2dagen in duitsland geweest meteen 2 pagina's erbij. ik moet zeggen dat mijn (ipod) oordopje er nog geen 1x uit mn oor is gevallen, zelfs niet tijdens galloperen of toen latzio begon te stuiteren. Bloos

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:50

Doe ik niet.
Is volgens mij niet zo handig omdat je je dan minder op je paard gaat concentreren, meer op je muziek. Ook al zeg je van niet, onbewust doe je het toch.
Het kan wsg wel handig zijn voor mensen die steeds heel nerveus op hun paard zitten Lachen.

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:53

met mijn vorige verzorgpaard nam ik me mp3 mee als ik buiten ging rijden..
in de bak luister in geen muziek..
en nu heb ik een nieuw verzorgpaard en die is nog niet mak buiten dus als hij mak is en ik ga naar buiten zal ik het misschien wel weer doen Haha!

bij mij vallen ze vaak uit me oren..
maar ik rij altijd met cap en dan heb ik van die speciale oortjes die je ook om je oren heen doet..
en zo blijven ze zitten en me bandje van me cap zit er nog tegen aan ( half) dus blijft zo wel zitten haha

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:02

Oortjes zijn voor mij not done buiten vind ik te gevaarlijk. Op de fiets (wielrennen) heb ik ze ook niet in, gewoon weg te gevaarlijk je hoort niks of niemand aankomen of een dier in de bosjes bijvoorbeeld. In de binnenbak ook nooit oortjes hooguit de boxen als de radio in de kantine aanstaat en dan beetje op de maat van de muziek rijden als afwisseling Knipoog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 11:06

ja weet je waarom ik het wel doe. ik kan zoals ik al heb gezegd niet zonder muziek. ik vind het heerliijk om muziek te luisteren tijdens het rijden. nou hebben wij alleen een buitenbak en wel een radio maar IK hoor die niet (beetje discotheek-doof geworden)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:10

Ik kan wel een muziekje aanzetten, maar als ik echt dressuur aant rijden ben, dan hoor ik die muziek toch niet echt, omdat ik zo gecontentreerd bezig ben. dus kan ik net zo goed geen muziek aan zetten.
buiten lijkt het me wel lekker, maar ik vergeet het vaak.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 11:50

Hier is al eens een topic over geweest.

Ik rijd nooit met muziek, waarom niet? Tja, geen behoefte aan en als je muziek op hebt als je in het verkeer rijdt is niet echt veilig Knipoog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 12:18

@Linda1986: ik wist niet dat hier al eens een topic over is geweest,
maar... people change

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:34

Ik heb wel een tijd gereden met mp3 in, simpelweg zodat ik me niet ergerde aan andere mensen die alleen aan zichzelf dachten in de bak, en dat ik zelf niet zo snel kwaad werd als het iets helemaal verkeerd ging Schijnheilig ik weet van mezelf dat ik me snel aan iets erger, en als je dan een gevoelig paard hebt ging het dus helemaal mis, en met mijn mp3 aan ergerde ik me een stuk minder snel en een stuk minder erg dus ging het ook beter Lachen.

Dat mensen zich niet zouden kunnen concentreren als ze een mp3 in hebben vind ik een beetje kort door de bocht, want dan zou je je ook niet goed kunnen concentreren als je gewone muziek aan hebt in de bak, want zo heel veel verschil vind ik er niet inzitten Lachen .

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:36

Nee, ik heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan te doen.
Gewoonweg omdat ik me dan sowieso slechter concentreer doordat de muziek me dan stoort.
En met buitenrijden lijkt het me ook met betrekking tot het verkeer geen veilige situaties opleveren.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:37

Ik heb af en toe mijn mp3 in.. Haha! Dat is leuker, alleen die oordopjes zijn dan zo irritant dat ze er uitvallen Tong uitsteken

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:40

Bij ons staat meestal gewoon muziek aan .. dus dan hoef ik me mp3 ook niet in!!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:45

Met mp3 zou ik me niet kunnen concentreren! zet altijd een lekkere cd op! Haha!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:08

Oeh nee, ik hou van muziek, maar ik reed echt nooit met muziek in.
Ik merkte dat ik dan snel de neiging had om meer op de muziek ging letten dan op m'n paard en dat is natuurlijk niet de bedoeling!