Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marigold schreef:ik denk dat de redenen kunnen zijn:
de pony niet kwijt willen, maar zelf groeien,
niet een grotere verzorgpony kunnen krijgen, en wel willen rijden,
en soms onwetendheid.
en ook hoor je soms dat de pony niet naar kleinere ruitertjes luisteren.

seahorse12 schreef:en idd shanna, er zijn teveel pony's die niet geschikt zijn voor kleine kindjes omdat ze niet meer naar de lichtste hulpen luisteren.
''Marigold schreef:@ruth91, zo groot ben je toch niet voor die pony, of zie ik het nou verkeerd?
heb je mischien ook een foto van het totaal plaatje, dus niet alleen je benen, want je benen vind ík niet te lang hoor.
ik ben donderdag weer thuis dan zal ik er eentje van het totaalbeeld plaatsen
Dess schreef:Ik vind het geen rare smoes dat er geen kleinere kinderen op kunnen. Er zijn toch ook kleine ponys die heel wild/druk zijn? IK denk niet dat je een klein kind op een steigerende pony kan zetten!
Is ook weer een kwestie van doorzetten
Dess schreef:Ik vind het geen rare smoes dat er geen kleinere kinderen op kunnen. Er zijn toch ook kleine ponys die heel wild/druk zijn? IK denk niet dat je een klein kind op een steigerende pony kan zetten!
Heb ook nog nooit gehoord dat ie steigerd 
Shanna schreef:Je hebt ook iets grotere kleine ruitertje's van een jaar of 8/9 hoor! Op die leeftijd reed ik al 3/4 jaar en dan kan je echt wel dingen uitzitten, geloof me..
Dus dat is echt onzin wat je nu zit te zeggen dat dit niet kan en er dus maar te grote ruiters opmoeten..
Dess schreef:Shanna schreef:Je hebt ook iets grotere kleine ruitertje's van een jaar of 8/9 hoor! Op die leeftijd reed ik al 3/4 jaar en dan kan je echt wel dingen uitzitten, geloof me..
Dus dat is echt onzin wat je nu zit te zeggen dat dit niet kan en er dus maar te grote ruiters opmoeten..
Ja, ik heb het over de rijervaring. Als er zo´n kind 8 is en ze rijd net, dan zet je die toch niet op een wilde pony?
wil ik echt niet.. maar wss moet hij na de zomer toch echt weg. Ik had liever gehad dat het niet zo was maargoed..