heb altijd een voorkeur voor ruinen gehad. in de omgang is mijn merrie echt lief,geen streken ofzo. je zou denken dat ze een ruin is maar in het rijden kan ze toch wel erg koppig zijn...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jus_dOrange schreef:Ik vind merries 3x fijner dan ruinen, weet niet waarom ik heb gewoon sneller een klik met merries.
Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.
Ze werken fijn voor je en je hoeft ze niet elke dag weer terug op hun plek te zetten voor je zonder zo'n chagerijnige ik-wil-ni-kop kan rijden. pharagirlke schreef:Merrie's zijn arrogante trutten die veel te snel beledigt zijn.Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.
Ruinen zijn minder snel beledigt en zijn wat toegeeflijker. Daar kunnen die trutten nog wat van lerenZe werken fijn voor je en je hoeft ze niet elke dag weer terug op hun plek te zetten voor je zonder zo'n chagerijnige ik-wil-ni-kop kan rijden.
en owja een veulentje fokken gaat ook niet.. dus doe mij maar een merrie of hengst;) pharagirlke schreef:Merrie's zijn arrogante trutten die veel te snel beledigt zijn.Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.
Ruinen zijn minder snel beledigt en zijn wat toegeeflijker. Daar kunnen die trutten nog wat van lerenZe werken fijn voor je en je hoeft ze niet elke dag weer terug op hun plek te zetten voor je zonder zo'n chagerijnige ik-wil-ni-kop kan rijden.
VeerenAshley schreef:pharagirlke schreef:Merrie's zijn arrogante trutten die veel te snel beledigt zijn.Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.
Het is echt grappig om te merken dat sommige mensen deze merrie-kant verschrikkelijk vinden, terwijl anderen daar juist om moeten lachen of vinden dat dat net dat beetje extra geeft aan een merrie!
Ik vind het heerlijk om op een paad te zitten dat heel duidelijk haar eigen mening heeft, en beledigd is als ik (per ongeluk) eens te lomp doe. Zo word ik mij ervan bewust gehouden dat ik op met een paard bezig ben, een individu dat haar buien heeft, en geen automaatje.
niet altijd natuurlijk
Dan liever die andere twee die er met de oortjes erop door bonjouren en liefst nog zo vaak mogelijk 

Ze vind dat het allemaal maar moet kunnen. 
pharagirlke schreef:troost je ieleoor, ik ook
Heb geroepen; nooit geen merrie! Dan nog liever een hengst op stal!
Heb ik nu een dominante merrie die zich van geen kwaad bewust is, maakt niet uit wat ze doetZe vind dat het allemaal maar moet kunnen.
Mijn moeder pest me daar ook nog geregeld mee.