Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VeerenAshley schreef:jiehaaa schreef:In Engeland stapt volgens mij niemand vanaf de grond op, daar hebben ze opstapblokken.
Op de Veluwe staan ze ook bij hekken, erg handig. Van die boomstammen met een ruitjespatroon erin gesneden zodat je ze kunt herkennen. En op de pensionstal waar mijn pony nu tijdelijk staat ook. Van die hele handige 'tafeltjes' van bielzen, ingegraven in de grond zodat ze niet kunnen omvallen.
Dniesjj117 schreef:Een krukje? En hoe krijg je die dan uit de bak weg als je er eenmaal opzit?
misschien?..
Zet hem meestal in één van de hoeken neer, parkeer mijn paard er naast, en laat hem gewoon in de hoek staan. Dniesjj117 schreef:Een krukje? En hoe krijg je die dan uit de bak weg als je er eenmaal opzit?
fjordenfan schreef:Dniesjj117 schreef:Een krukje? En hoe krijg je die dan uit de bak weg als je er eenmaal opzit?
die hoeft er niet uit
ik stap op in een hoek, of rand vande bak waar toch al de mestschep staat of de stoel van de lesgever en het krujkje staat niet in deweg
en anders vraag je iemand om het krukje even weg te halen ?
.
hahaha.. 

Flurry schreef:Heb ik een hele tijd geleden eens geprobeerd... Lekker zonder zadel rijden! "O, daar staat een plastic stoel" Fleur op de stoel en KRAK!! weg zitgedeelte.. Paard schrikt zich een ongeluk en Jihaa!! Daar ging ik met het restant stoel nog om mijn benen de bak door!!
Ik ben dan ook fel tegen krukjes!hahaha..
fjordenfan schreef:Flurry schreef:Heb ik een hele tijd geleden eens geprobeerd... Lekker zonder zadel rijden! "O, daar staat een plastic stoel" Fleur op de stoel en KRAK!! weg zitgedeelte.. Paard schrikt zich een ongeluk en Jihaa!! Daar ging ik met het restant stoel nog om mijn benen de bak door!!
Ik ben dan ook fel tegen krukjes!hahaha..
===
beetje kort door de bocht, niet?
stevige kruk is natuurlijk wel vereiste
op zijn gezicht) Zet ik hem de andere kant op dan blijftie netjes staan, en is dan altijd heel verbaasd dat ik ineens op zijn rug zit. Hij kijkt dan altijd heel beledigd om: hij vindt dat ik vals speel!