. Iedereen is er om te leren enz. Ik bedoel aan mijn houding valt ook veeeeel te sleutelen
, Maar Vivian (viefdepief) moet ook 100x per les zeggen en neit overdreven dat ik de teugels korter moet pakken zij noemt mij toch ook niet onnozel
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Iedereen is er om te leren enz. Ik bedoel aan mijn houding valt ook veeeeel te sleutelen
, Maar Vivian (viefdepief) moet ook 100x per les zeggen en neit overdreven dat ik de teugels korter moet pakken zij noemt mij toch ook niet onnozel
.

suusiejj schreef:een instructrice moet je juist wat leren en niet snel boos worden maar proberen op een rustige manier duidelijkheid te geven en goede uitleg..
Het ligt er natuurlijk wel aan hoevaak zij dit al herhaald heeft en of je ook daadwerkelijk erop reageerd.en het niet telkens vergeet want als zij elke les hetzelfde moet herhalen word het voor haar natuurlijk ook vervelend.
Onnozel hoeft ze je niet te noemen vind ik, dan had ze geen instructrice moeten worden als ze zich ergerd succes