Slechte houding ....Boze instructrice...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Slechte houding ....Boze instructrice...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:16

Vind eht niet kunnen hoe de instructrice van de TS haar behandeld . Iedereen is er om te leren enz. Ik bedoel aan mijn houding valt ook veeeeel te sleutelen Ja , Maar Vivian (viefdepief) moet ook 100x per les zeggen en neit overdreven dat ik de teugels korter moet pakken zij noemt mij toch ook niet onnozel Clown .

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 20:37

Vind het erg voor je. Dat je instructrise je zo noemt! ik zou weg gaan daar! iedereen moet het leren dus!
zo krijg je er gewoon geen zin in!
en te onnozel om op een paard te zitten vind ik belachelijk!
een manege nog wel..

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:10

dat is toch niet normaal???

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:27

Ik vind het heel erg dat zij daar boos om wordt.

Je hebt het gewoon zo aangeleerd, en afleren blijft in alle gevallen bijna moeilijk

Ik vind dat je met haar meot praten over dat je het niet leuk vind.

Alle echte paardenliefhebbers zijn paarden waard vind ik

(tenzij ze het paard kwaaddoen)

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:28

Ik wist het wel, wegwezen daar! Je bent er toch om te leren, niet om afgezeken te worden! Zoek een andere instructrice en ga lekker door met paardrijden! Ja

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:29

wat ik vind?

andere instructrice zoeken Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:16

oei.. dat is erg lu.llig zeg! inderdaad een ander zoeken, dit is gewoon beledigen!

Als leerling verwacht je een instructrice die professioneel is en waarop je kunt vertrouwen.
Bij deze mevrouw zou ik na die opmerkingen niet meer ontspannen kunnen rijden uit angst voor meer opmerkingen

Ik geef zelf ook actief les, maar heb nog nooit een leerling uitgescholden of zulke beledigende dingen gezegd. Als iemand een belabberde houding heeft en hier moet aan gewerkt worden, kan dat ook vriendelijk en van mij apart 1000X herhalen en via oefeningen trainen om de ruiter bewust te laten worden van die houding en hoe het wel moet. Fouten maken hoort bij rijden en als instructeur hoor je dit te respecteren en hier juist een oplossing voor te zoeken die misschien veel geduld opbrengt, maar waar je de ruiter wel in haar waarde laat en het op een professionele manier overbrengt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:22

suusiejj schreef:
een instructrice moet je juist wat leren en niet snel boos worden maar proberen op een rustige manier duidelijkheid te geven en goede uitleg..

Het ligt er natuurlijk wel aan hoevaak zij dit al herhaald heeft en of je ook daadwerkelijk erop reageerd.en het niet telkens vergeet want als zij elke les hetzelfde moet herhalen word het voor haar natuurlijk ook vervelend.

Onnozel hoeft ze je niet te noemen vind ik, dan had ze geen instructrice moeten worden als ze zich ergerd succes

Nee,,, maar soms kan ik mij ook wel voorstellen dat je uit je slof schiet..
Al vind ik iemand onnozel en dom noemen veel te ver gaan!

Ik had altijd een meisje in mijn les wat ZO voorover zat en je kon het 100000x zeggen, maar ze luisterde gewoon niet.
De meeste ruiters nemen het aan en dan verslapt de concentratie en dan vallen ze terug in oude houding.. en dan is het als instructrise ook niet erg dat je het weer moet herhalen.
Maar als je zegt recht op zitten en de persoon veranderd helemaal niks aan der houding.. (ze negeerde het gewoon) ja dan zou ik ook een keer pissig worden, je zit immers op les om wat te leren, wil je niet luisteren kan je wat mij betreft vertrekken.

Maar probeert de ruiter het wel moet je het juist stimuleren!
Ook al lukt het niet als ze het probeert moet je stimuleren!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:37

Oud topic, slotje.