Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maethoriel schreef:_rosita_ schreef:ruik ik hier zo her en der een tikkeltje jaloursie??
Nee hoor, aan deze kant van het beeldscherm geen jaloezie![]()
Ik snap alleen niet wat een kind van 6 met 2 pony's moet!
Vond het overigens ook een schattig stel en een pittig meisje hoor

AnneB schreef:Vind ik dus ook. Een eigen pony niks mis mee, maar ik snap het nut van twee pony's niet zo.
odetteke schreef:AnneB schreef:Vind ik dus ook. Een eigen pony niks mis mee, maar ik snap het nut van twee pony's niet zo.
Ach, zo heeft die dreamer toch een leuk klein speelmaatje?

Ik weet nu hoeveel hinder ik ervan heb dat ik dingen anders aan geleerd heb. Dit wil ik voor mijn dochter voorkomen, dus als zij idd graag wil rijden en ik kan het opbrengen dan sluit ik niet uit dat er voor haar in de toekomst een pony komt (mits ze het leuk vind uiteraard
)
. Als ze wat groter zijn kunnen ze daar op rijden. Kan geen tweede paard/pony erbij betalen dus helaas pinda kaas. Weet ook niet of ik zelf er voor zou kiezen om een pony voor hun erbij te nemen. Ik moet m dan toch elke dag laten lopen. Kan niet van een kind van 6 verwachten dat ze de verantwoording nemen voor de hele verzorging van zo'n ponietje.
Germatje schreef:Nou ik kan er niet echt om juichen, ik vind het het véél te jong voor een pony, 5 x per week rijden vind ik te veel voor zo'n klein kind. Ook vind ik het echt wel verwend, als ze 12 is; grote kans dat ze dan niet meer rijdt.
Ik denk ook niet dat ze haar spullen zo leert waarderen die ze krijgt. Maar goed, dat zal mijn mening wel zijn, gezien de berichten hierboven.
Neemt niet weg dat ik dr wel netjes vind rijden, maar dat zal ook wel komen als je 5 x per week rijd..
oja, ik vond die pony wel echt ontzettend leuk!
en ach ja je weet toch nooit of iemand stopt met paardrijden. Ik heb het als kado gekregen voor mijn communie en ik rij nu nog steeds. maar ken er genoeg die gestopt zijn.
of was dat een andere aflevering???