Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lailapri schreef:Had dat gedaan! als je met goede argumenten komt kunnen ze je niets maken (gaan ze meestal wel schelden omdat ze weten dat je gelijk hebt)
.suus_ schreef:( ** maakt gebruik van slofHaha echt ziek vandaag ik was op stal en was met een meisje die op der verzorgshetlander buiten ging uitstappen vroeg aan mij of ik mee wou met Nemo (a.d hand want ik had al gereden) omdat ze niet alleen mag.
Ik zo vragen of ze lekker had gereden enzo, toen ging ze zo zeggen van ja hij heeft echt heel goed gereden vandaag in de bak en hij liep lekker aan de teugel. Ze zegt zo van ja ik ging ** na doen en hij liep gelijk aan de teugel, ik zeg zo weet je zeker dat dat wel helemaal oke is hoe ** d'r paard rijdt!?Zegt ze ja anders doet ti het niet. Njaa ze was er zo trots op dat ze het hele stuk dat we gingen uitstappen heeft zitten zagen
Ze is eigenwijs en wilt absoluut niet begrijpen ze hem pijn doet. Ze is 11/12 jaar ofzo
)
.