Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)) Maar volges mij heb ik se gewoon op maat
Maarja ik heb dan ook een springzadel, dus korte beugels zitten dan ook het best. Maar op mijn dressuurzadel heb ik ook niet erg lange beugels. Alytje schreef:Hoe korter mijn beugels hoe beter! Het liefst heb ik ze altijd op springmaatMaarja ik heb dan ook een springzadel, dus korte beugels zitten dan ook het best. Maar op mijn dressuurzadel heb ik ook niet erg lange beugels.
saskiakefie schreef:Alytje schreef:Hoe korter mijn beugels hoe beter! Het liefst heb ik ze altijd op springmaatMaarja ik heb dan ook een springzadel, dus korte beugels zitten dan ook het best. Maar op mijn dressuurzadel heb ik ook niet erg lange beugels.
Hoe doe je dat dan met licht rijden, lijkt me helemaal niet fijn en ook niet voor het paard!?
Ik heb mijn beugels met dressuur wel altijd 4 gaten langer, maar korte beugels vind ik toch fijner
Ik heb namelijk erg last van dat mijn voeten eruit schieten als ik met lange rijd, en vorige keer had ik last van me hele been en enkels bij te korte. Nee geef mij maar tussenin
Gewoon normaal
saskiakefie schreef:Maar dan kom je toch heel hard in het zadel terecht??
Ik kom niet ver uit het zadel dus dan kom je ook niet hard terecht